הרשמה

Strider יקבל גרסה משופרת ל-PS4

את ההבדלים תוכלו לראות בעצמכם

חברת Capcom, העלתה תמונות מסך חדשות של המשחק המחודש שעתיד לצאת בקרוב, Strider. למי שלא מכיר, Strider הוא משחק פלטפורמה ותיק שהגיע אלינו מ-Capcom בשנות ה-90 המוקדמות, אך למרות שמעולם לא יצאו הרבה משחקים לגיבור המגניב הזה – איכשהו הוא עדיין מצא את עצמו מככב במשחקים כמו Marvel VS Capcom ונשאר בתודעה כל השנים האלה. כעת, הוא סוף סוף מקבל משחק חדש שאמנם ישמור על משחקיות הפלטפורמה אך יכלול תוכן חדש לגמרי.

בנוסף לתמונות מסך חדשות, החברה שיחררה פרטים על המהדורות שיהיו זמינות ל-Strider:

גרסאת ה-Playstation 3 תהיה זמינה להורדה או בקניה של עותק פיזי. שתי הגירסאות יכללו את המשחק, תוכן בלעדי, סרט מיוחד, Strider ו-Strider 2 בגירסאות ה-PSone Classics וערכת נושא בלעדית.

אם אתם רוצים ליהנות ממירב הביצועים של המשחק, תוכלו לרכוש אותו ל-PS4 בצורת עותק דיגיטלי. המשחק ירוץ על 60 פריימים לשניה, בניגוד לגרסאת ה-PS3 שתרוץ על 30 פריימים לשניה. בנוסף, בשתי התמונות למטה ניתן לראות עוד הבדלים בין שתי הגרסאות כמו אפקט יפה יותר של החרב או עשן\אבק מציאותי יותר מסביב לרגליו של Strider.

המשחק שמיוצר ע"י חברת Double Helix יהיה זמין לשתי הפלטפורמות ב-22 לפברואר ויושק ל-Xbox 360, Xbox One וה-PC בהמשך שנת 2014.

צילום מסך מגרסאת ה-PS3:

צילום מסך מגרסאת ה-PS4:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:19 22.11.2013 | popop popop

    יששש הוא יוצא למחשב!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י