הרשמה

Quantum Break: נשחק גם בתור הבחור הרע

סם קליי מגדיר מחדש את אמנות הסיפור במשחקים

המשחק\סדרת טלויזיה המצופה Quantum Break של ה-Xbox One חוזר פתאום לכותרות אחרי חודשים שלא שמענו עליו: קודם היתה השמועה לפיה המשחק אולי יוצג בטקס VGX בחודש הבא, וכעת אנחנו מקבלים ערימה של מידע חדש (אם כי לא קונקרטי מספיק בשביל שנדע איך בדיוק המשחק יתנהל) בראיון עם סם לייק (Sam Lake), הבמאי הקריאייטיבי של Quantum Dream. לייק הוא במאי ששם את הסיפור מעל הכל, אבל לא מתפשר על אלמנטים של משחקיות כמו, למשל, הבמאי של Beyond: Two Souls. הוא הביא אלינו את משחקי Max Payne ואת Alan Wake, כולם היו עם עלילה חזקה ומשחקיות חזקה לא פחות. ב-Quantum Break אנו נשחק סוכנים המסוגלים לעצור את הזמן כדי לשנות תוצאות הרסניות למיניהן. על כל מקטע שנחווה במשחק, נצפה בפרק מסדרת הטלויזיה (שמגיעה במלואה על הדיסק), שסצינות בה ישתנו לפי הבחירות שעשינו במשחק. איך בדיוק זה יעבוד? אנחנו עדיין לא יודעים.

בראיון עם מגזין Game Informer, קליי חשף כי Quantum Break ישים אותנו גם בנעליו של "הבחור הרע" של המשחק ויצייר את הרשע של המשחק בתור דמות עמוקה ואמיתית: "זאת הגרסה שלנו לסרטי האקשן הטובים בהם האיש הרע חייב להיות כמעט בלתי-מנוצח, אבל עדיין מישהו ממש מגניב. תחשבו על 'מת לחיות'. האיש הרע כמעט גונב ההצגה! זו הדרך האינטראקטיבית והדינאמית שלנו ללהראות סצינות בסרט אקשן בהן רואים את האיש הרע מתכנן ומבצע את הצעד הבא שלו. יצא לכם לשחק את Paul Serene (הדמות הרעה במשחק) במהלך נקודות החילוף האלה ותוכלו לבצע עבורו בחירות. כל זה יצטבר לכדי קטעים מותחים ועוצרי-נשימה שהשחקן עצמו יצר, בכל חלק של המשחק."

לאיש הרע במשחק יש יכולת שונה מהגיבורים – הוא יכול לראות חזיונות שונים של עתידים אפשריים, אך הוא לא יודע איזה אחד מהם יתממש. במשחק אנחנו נבלה את רוב זמננו עם הגיבור, והקטעים הקצרים עם הנבל ילמדו אותנו על העתיד האפשרי וחשוב מכך – על המניעים שלו.

Quantum Break הוא כותר בלעדי ל-Xbox One ותאריך היציאה שלו עדיין לא ידוע. מה אתם חושבים על המשחק עד כה? שתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י