הרשמה

חדש: Steam Reviews

הקול שלכם קובע!

תגידו שלום ל-Steam Reviews, שיטה חדשה של Steam לעזור למשתמשים למצוא, לדרג ולהמליץ על משחקים למשתמשים אחרים וכמובן להנות מכל ההטבות האלה. השירות כרגע נמצא בשלבי Beta ותוכלו למצוא את הקישור אליו כאן. בדף תוכלו למצוא הסבר על השיטה החדשה של Steam ול-FAQ.

חברת Valve מתארת את השיטה החדשה בתור "אבולוציה של שיטת ההמלצות", וציינה שמשתמשי Steam כתבו מעל 7 מיליון המלצות מאז שנת 2010, שכולן שודרגו והועלו ל-Steam Reviews. אם תבחרו לעשות זאת, ההמלצות שלכם יהיו זמינות לכולם.

ברמת העיקרון, התוכנה מאפשרת לכם לכתוב ביקורת על כל משחק שאי פעם שיחקתם בו ב-Steam. אתם יכולים להגיע אל הביקורות דרך הדפים של המשחק, או לראות את הביקורות של חברים שלכם או קהילת ה-Steam שלכם, להגיב ולהעיר על ביקורות, לדרג אותם על רמת היעילות שלהם ואפילו לדרך ביקורות שליליות. השיפור המשמעותי כאן הוא שכעת הביקורות יהיו חשופות בעמוד המשחק הפומבי, כך שכל משחק יצטרך "להתמודד" עם ביקורות השחקנים ששיחקו בו. למשחקים הטובים אין מה לדאוג מהמערכת החדשה, אבל למשחקים בעייתיים או גרועים כמו The War Z (שחלק גדול מהקונים שלו דרש החזר) יהיה הרבה יותר קשה לפתות קורבנות תמימים.

אם אתם מוצאים כותב אחד שהצליח לסקר את המשחק על פי טעמכם, תוכלו לראות את כל הביקורות הקודמות שלו. Steam Reviews יאפשר לכם למצוא ביקורות לפי שפת האם שלכם, על מנת להפוך את החוויה ליותר גלובלית.

Valve אמרה שבמהלך ה-Beta ינסו להכניס שיטת דירוג המזכירה את השיטה המטרית, אך קצת שונה ממנה. השיטה המטרית עובדת על ניקוד יבש של כותבים בנוסף לביקורות המאוד שליליות. השיטה הדומה ש-Valve ינסו ליצור תאפשר למפתחי המשחק להגיב לביקורות, לסמן אותן בתור פוגעניות ולשנות את היחס של המערכת אליהן. אפשרות זו תהיה זמינה גם לנו, השחקנים.

מה אתם חושבים על שיטת הביקורות החדשה? פיצ'ר נחוץ ומועיל או בעייתי וחסר טעם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י