הרשמה

סוני עובדת במרץ על "פאה חכמה"

השאלה היחידה היא... למה?

בזמן שגוגל ומיקרוסופט עובדות במרץ על משקפיים חכמות, סוני הצליחה להתעלות על התחרות והתחילה פיתוח של משהו הרבה יותר חדשני, יעיל ומשנה-חיים... או שלא. הפיתוח המדובר הוא ה-"Smart Wig", או "פאה חכמה", ולמקרה שתהיתם - זה בדיוק מה שזה נשמע.

הפאה המשוכללת כוללת בתוכה כמה צ'יפים ממוחשבים ומסוגלת לספק "פידבק מיידי" היישר לראש שלנו בכל פעם שאנחנו מקבלים שיחה, מייל או הודעת SMS. לפי רישום הפטנט שאותר על ידי Engadget, סוני טוענת כי הפאה מסוגלת להתממשק עם מכשירים נוספים שברשותינו כמו סמארטפונים (או אולי ה-PS4?) ולהפעיל רטט בעת שאנו מקבלים שיחה או הודעה. בנוסף, הפאה תוכל לכלול GPS, היכולת להשתמש בגלי קול כדי לזהות ולמפות את הסביבה, מצלמה וציין לייזר. אבל למען השם סוני, מכל האביזרים בעולם - למה פאה??

גם לשאלה זו יש תשובה, אם כי אחת הזויה למדי: ברישום הפטנט מוזכר כי "פאות משפרות את מראה המשתמש וטובות בלשנות את הרושם של אחרים מפני שסגנונות שיער שונים משאירים רשמים שונים. בגלל זה אנשים משתמשים בפיאות. אנשים קרחים, שמשתמשים בפאות באופן יומיומי, יכולים לנצל את זה במיוחד".

מנכ"ל סוני, שוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), אף אישר בטוויטר את קיום המוצר ההזוי וטען שהוא נמצא בשלבי בטא "כבר זמן-מה", וציין כי "אם במקרה אתם שמים לב שהתווסף לנו שיער, עכשיו תדעו למה". מה שאומר שאיפהשהו בעולם מסתובבות להן פאות רוטטות אמיתיות עם מצלמה, סמן לייזר ומי יודע מה עוד.

אוקיי, אז יש לנו שני הסברים לזה: או שזו בדיחה ממש טובה שאפילו מנכ"ל סוני השתתף בה, או שאפשר להגדיר את זה בתור "יפנים - לכו תבינו". מה ההסבר שלכם? שתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:31 27.11.2013 | adartzt12 adartzt12

    ואו
    מגניב

  2. 2

    21:54 27.11.2013 | אבינר אבינר

    חח "יפנים - לכו תבינו" :-D

  3. 3

       | פורסם ע"י