הרשמה

Planetside 2 החינמי בדרך אל ה-PS4

לא צריך חשבון PS Plus כדי ליהנות בחינם

בשיחה שערך מגזין Game Informer עם טרמל אייזק (Tarmell Isaac), מנהל הארט הבכיר של Plantside 2, הוא חשף את התוכניות של המשחק עבור ה-PS4. למי שלא מכיר, Planetside 2 הוא משחק יריות חינמי למחשב שקרבות בו יכולים להימשך שעות. המשחק בעל 3 מפות רחבות ועל מנת להכיר את שטחי הלחימה של Plantside 2 צריך להעביר המון זמן בללמוד את המפות ולנצל את יתרונות השטח שלהן.

אייזק דיבר על העתיד של Planetside 2 ועל המעבר הקרוב שלו אל קונסולת ה-PS4 בשנת 2014. המשחק כמו בגרסת המחשב יהיה חינמי לכל משתמשי ה-Playstation 4, ללא שום צורך בשירות ה-PS Plus, אך סוני עדיין שוקלת גם את מודל המנוי החודשי שיש כיום על ה-PC. שירות המנוי למחשב כרגע כולל מספר שיפורים כמו עלייה בנקודות ה-XP של הדמות, כסף המוזרם על בסיס יומי, הזרמה חודשית של 50 Station Cash הנחשב לכסף אמיתי במשחק ואפשרות להשתמש בנשקים חדשים לפני המשתמשים הרגילים.

אייזק מבטיח שאת כל הנשקים יהיה ניתן לרכוש גם במטבע של המשחק וגם בשימוש בכסף אמיתי. בנוסף, האפשרויות לשנות ולעצב את הדמות שלכם יהיו זמינות לכולם. תוכן חדש ל-Planetside 2 יוצא על בסיס שבועי ואייזק מוסיף כי התוכן שמגיע אל ה-PC יהיה זמין בסופו של דבר גם על ה-PS4.

נראה שסוני לוקחת מאוד ברצינות את נושא המשחקים החינמיים על ה-PS4, שיעור שמיקרוסופט עדיין לא השכילה ללמוד עם ה-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י