הרשמה

יוצא מהקופסא: סוניק יקבל משחק חדש לדור הבא ב-2015

לא רק לקונסולות של נינטנדו

במקביל לנפילת המניות של נינטנדו והשמועה כי היא עובדת על קונסולות חדשות שיחליפו את ה-Wii U וה-3DS, החברה הכריזה השבוע על עתיד הגיבור הכי חשוב שלה. לא, לא מדובר במריו הותיק אלא ביריב הותיק-לא-פחות סוניק, שנרכש לשלושה משחקים בלעדיים על ידי נינטנדו מחברת Sega בשנה שעברה.

המידע הגיע על ידי פוסטר שיווקי שנתלה כחלק מפסטיבל צעצועים, והועלה על ידי אתר Sonic Stadium. לפי המידע שנחשף, התוכנית להרחבת העולם של סוניק מתחלקת לשניים: החלק הראשון הוא תוכנית טלויזיה שתושק בערוץ הילדים Cartoon Network וכן סרט באורך מלא בגרפיקת תלת מימד (CGI). החלק השני והמעניין יותר הוא המשחקים של סוניק: לצד כותר הפלטפורמה Sonic Lost Worlds (עבור ה-Wii U וה-3DS) והכותר Mario & Sonic at the Olympic Winter Game: Sochi 2014 (עבור ה-Wii U), נינטנדו מתכננת עוד משחק שיוציא את סוניק לפלטפורמות הדור הבא ולא רק לקונסולות שלה. המשחק יושק ב-2015 ועדיין לא קיבל שם או כל מידע אחר, אך הוכרז כי הוא יושק ל-Xbox One, PS4 ו-Wii U.

כל שאנחנו יכולים לקוות בשלב הזה זה שהכותר החדש של סוניק ינסה לפנות פחות לילדים ויותר לגיימרים שגדלו על הקיפוד הכחול בתקופת ה-16 ביט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:55 02.02.2014 | Hollow Hollow

    נינטנדו לא קנתה את סוניק היא רק שלמה לסגה לפתח לה את המשחקים על WII U למה אתם אף פעם לא יודעים לדייק בפרטים?

  2. 2

    13:51 05.02.2014 | אור מנטש אור מנטש

    נכון, נינטנדו לא קנתה את הזכיון כולו אבל היא כן קנתה 3 משחקים בלעדיים ונכנסה לשיתוף פעולה לפיו מותג סוניק יזוהה עם נינטנדו. אני לא אהיה מופתע אם סדרת הטלויזיה תקדם אתLost Worlds ואת נינטנדו באופן כללי. בנוסף, משחקי סוניק העתידיים לא יוכלו לקפח את ה-Wii U או את היורשת שלה כחלק מההסכם, אז הגיוני להגיד שנינטנדו "רכשה את סוניק" (גם אם זה לא הביטוי הכי מדויק בלי כל ההסבר למעלה)

  3. 3

       | פורסם ע"י