הרשמה

Duke Nukem חוזר במשחק חדש

אקשן ממבט עילי עם אלמנטים של משחקי תפקידים

זוכרים את Duke Nukem? אותה סדרת משחקים מעולה שיצאה לה אי שם בשנות התשעים, שינתה את עולם המשחקים ומאז לא הצליחה לשחזר את אותה הצלחה ישנה. כעת, מגיע משחק חדש ששואף להחזיר את דיוק לגדולתו. המשחק צפוי להיחשף במלואו רק עוד 20 ימים באתר הטיזר, הכולל כתב סתרים חייזרי (נכון לעכשיו הוא לא נמצא באוויר).

למרבה המזל, אתר AGB הצליח לא רק להנציח את האתר אלא גם לתרגם את כתב הסתרים ולחשוף את הפרטים הראשוניים מוקדם יותר. המשחק Duke Nukem: Mass Destruction לא יחזור למקורות ה-FPS אלא יהיה משחק יריות ממבט עילי עבור המחשב והפלייסטיישן (לא צוין אם 3 או 4). לראשונה בהיסטוריה של משחקי Duke Nukem, לגיבור האיקוני יהיו כעת יכולות מיוחדות וסקילים שונים שנוכל לצבור ולנצל במהלך המשחק. האם מה שדיוק היה צריך כל הזמן זה אלמנטים של משחקי תפקידים?

בשנת 2011, אחרי שנים של פיתוח והעברת המשחק החדש בסדרה מסטודיו אחד לאחר, חברת Gearbox הייתה החברה שהוציאה את המשחק החדש בסדרה: Duke Nukem: Forever. המשחק החדש הכניס לא מעט ציפיות בקהל המעריצים של הסדרה ואנשים ציפו לכך שהמשחק החדש יחזיר את הסדרה לגדולתה.  ההפך הוא הנכון. המשחק החדש אולי ניסה לשחזר אלמנטים שהיו קיימים במשחק שעזר לעצב את עולם ה-FPS, אבל הזמן שעבר וההתפתחות של ז'אנר ה-FPS הותירו בסופו של דבר משחק יריות ירוד ומשעמם.

למרות שהמשחק האחרון השאיר טעם מר בפיהם של מעריצי הסדרה, Duke Nukem: Mass Destruction ינסה להחזיר את הגיבור האהוב על הגיימרים של שנות ה-90. אבל האם יש טעם בכלל להחיות את הגיבור הותיק, שרוב הגיימרים היום כנראה לא מכירים בכלל?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י