הרשמה

וידאו ראשון של ה-PlayStation Now דלף לרשת

פרטים רשמיים חושפים את העתיד של פלייסטיישן

שירות ה-PlayStation Now של סוני כנראה לא יגיע לישראל בשנתיים הקרובות, אז אולי תתבאסו לשמוע את הפרטים החדשים על שירות ההזרמה השאפתני. בדומה ל-Netflix או Hulu, שירות ה-PS Now מאפשר לנו ליהנות מתוכן שנמצא על שרת חיצוני ולא על הקונסולה שלנו, רק שבמקרה הזה - במקום סדרות וסרטים אנחנו מדברים על משחקי PS3 שאינם דורשים קונסולה בשביל לשחק בהם. גם משחקי PS1 ו-PS2 נמצאים בתוכנית עבור ה-PS4, אך בהם נוכל לשחק על ידי הורדת המשחק ולא דרך הזרמה.

במידע שנחשף בבלוג של PlayStation, השירות יהיה מובנה גם בדגמים החדשים של טלויזיות ה-Bravia, מה שאומר שהטלויזיה שלנו תהיה PS3 לכל דבר - כל מה שנצטרך זה שלט. בשלב ההתחלתי, החל מהקיץ הקרוב, השירות יהיה זמין רק על ה-PS4 ורק בארה"ב אך בעתיד נוכל ליהנות ממנו גם על ה-PS Vita, סמארטפונים וטאבלטים ומטריטוריות שונות ברחבי העולם. ובזכות שרתי הענן המחזיקים את כל המידע, נוכל להיכנס בכל שלב מכל אחד מהמכשירים שלנו ולהמשיך לשחק מאיפה שהפסקנו.

ובנוסף לכל זה, היום אנחנו גם מקבלים טעימה ראשונה מהשירות: משתמש ביוטיוב שקיבל גישה לבטא צילם את תהליך הזרמת המשחק Killzone 3. מרגע הפעלת המשחק, לקח למערכת יותר מ-2 דקות להתחיל אך ברגע שזה קרה - המשחק נראה זורם וחסר-לאגים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י