הרשמה

Destiny - הבטא תתחיל בקיץ, השקה בספטמבר

Activision: "כותר של מליארד דולר"

הרבה זמן לא שמענו על משחק האקשן\תפקידים המצופה Destiny, אבל תהיו בטוחים שנשמע ממנו עוד הרבה בהמשך השנה. כותר היריות\תפקידים ההמוני ברשת כבר מיועד על ידי Activision Blizzard להיות "כותר של מליארד דולר" כמו Call of Duty או World of Warcraft, כך לפי דוח פיננסי שנמסר למשקיעים בימים האחרונים.

לפי הערכות פנימיות, Destiny צפוי להיכנס לבטא רחבת-היקף במהלך הקיץ (יוני-אוגוסט), שתסתיים עם ההשקה הרשמית של המשחק ב-9 לספטמבר השנה. המפתחת Bungie כבר הודיעה לפני מספר חודשים שהבטא צפויה לקבל יחס של השקה מלאה ולכלול מליון שחקנים, כל זאת במטרה להפוך את ההשקה הרשמית לחלקה ונטולת-תקלות עד כמה שאפשר (בניגוד למשחקים כמו WoW או Diablo III שחוו תקופות השקה כואבות).

לפי Activision, הכותר Destiny יזכה ל"השקה הגדולה בהיסטוריה של זכיון חדש", תואר די קל להשגה כשלא צריך להתחרות עם נתוני המכירות של כותרים כמו GTA V או Modern Warfare 3 (שהיו שייכים לזכיון קיים). המפתחת Bungie, אגב, חתומה לחוזה של 10 שנים עם Destiny, כך שזה יכול להיות משחק האקשן\תפקידים הכי טוב ברשת למשך עשרת השנים הבאות, או שזה יכול להיות הכותר שיזכה להצלחה ראשונית ואז יהפוך לגרוע יותר כל שנה עד שאף גיימר לא יאהב אותו (Call of Duty, אנחנו מסתכלים עליך).

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י