הרשמה

מולינו: Dungeon Keeper Mobile הוא "מגוחך"

יוצר המשחק המקורי לא מאשר את גרסאת המובייל

אי שם בשנות ה-90 יצא משחק אסטרטגיה מיוחד ומספק שבהרבה מובנים הקדים את זמנו. Dungeon Keeper אפשר לשחקנים לשחק בתור הצד הרע לשם לשינוי, ולהוביל את כוחות הגיהנום כנגד האבירים הלבנים. עד היום, הוא נחשב לאחד ממשחקי האסטרטגיה המהנים ביותר לשחקן יחיד ולאחד ההישגים המרשימים ביותר של פיטר מולינו ( Peter Molyneux), היוצר המוערך שעובד כיום על Godus. כמעט 17 שנה אחרי זה, בהווה העגום של משחקי מובייל צמאי-כסף, יצא המשחק Dungeon Keepr Mobile - משחק שלא שמר על המורכבות המושכת של הכותר המקורי ושם דגש גדול מדי על הגבלות זמן (לוקח ימים שלמים לייצר מבנים ולעשות פעילות בסיסיות), אותן אפשר לעקוף רק על ידי שימוש בכסף אמיתי.

אם גם אתם מעריצים של המשחק המקורי שניסו את גרסאת המובייל, מולינו חולק אתכם את צערו על המשחק. בראיון ל-BBC, מולינו אמר: הרגשתי את עצמי מסתובב ואומר 'מה? זה מגוחך. אני רק רוצה ליצור צינוק. אני לא רוצה לקבוע שעון מעורר לשישה ימים כדי לחזור לבלוק אחד שנכרה". מולינו החמיר את הביקורת ואף אמר שכל מה שהשחקנים רצו זה גרסה משופרת של הכותר המקורי, לא משהו שונה כל כך ובטוח לא משחק המבוסס על הוצאה כספית אחרי השניה.

בינתיים, Dungeon Keeper Mobile מקבל ביקורות נמוכות למדי (ממוצע של מתחת ל-50) מהמבקרים, אך השחקנים עצמם אכזריים יותר עם המשחק והביאו לו ממוצא של 0.3 באתר Metacritic. אגב, אם אתם תוהים מי המפיצה שעומדת מאחורי המשחק הזה, אנחנו רק נגיד שהיא זכתה פעמיים רצוף בתואר "החברה הגרועה באמריקה" ועושה צעדי ענק לזכיה בפעם השלישית ברציפות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י