הרשמה

PS Vita - מארז Borderland 2 יושק באביב

עדיין לא נחשף תאריך היציאה של המשחק

למרות שהמפיצה 2K עדיין לא הכריזה על תאריך היציאה הרשמי של Borderlands 2 ל-PS Vita, נראה כי נוכל לשים את ידינו על הגרסה הקטנה של פנדורה כבר באביב הקרוב. אתר Polygon דיווח כי הגרסה החדשה של ה-PS Vita תגיע לארה"ב בחודשי האביב (בין מרץ למאי) כחלק מבאנדל ייחודי של Borderlands 2, במחיר של 200$.

ה-PS Vita Slim כבר הושקה ביפן בשנה שעברה ובאנגליה בשבועות האחרונים. הגרסה החדשה של ה-Vita היא קלה ודקה יותר מהדגם הישן, מגיעה עם מסך LCD במקום מסך ה-O-Led שצורך יותר חשמל, וכוללת זיכרון פנימי מוגדל מ-512 מגה ל-1 ג'יגה, מה שמאפשר יותר מקום לשמירות של משחקים ויותר תוכניות שפועלות ברקע. מבחינת ביצועים במשחקים - אין שום הבדל בין שני הדגמים, חוץ מהיכולת של ה-Slim להריץ יותר תוכניות במקביל. הבאנדל של Borderlands 2 יגיע עם הדגם השחור ויכלול WiFi בלבד (ללא שקע 3G), עותק דיגיטלי של המשחק וכרטיס זכרון של 8GB.

במהלך די מוזר מצד 2K, החברה הכריזה לפני כמה שבועות בטוויטר על כך ש-Borderlands 2 יושק ל-Vita ב-18 למרץ. אז מה הקטע המוזר כאן? שהציוץ נמחק אחרי כמה שעות ובמקומו עלתה הודעת "מצטערים, זה לא באמת התאריך". לפי הדיווח הנוכחי, ה-18 למרץ דווקא נראה מתאים והגיוני אבל יתכן שהוא יזוז קצת בהתאם להשקת הבאנדל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י