הרשמה

Watch Dogs יגיע אלינו לפני יולי

גרסאת ה-Wii U תגיע באיחור

בשבועות האחרונים הסתובבה ברשת שמועה לפיה המשחק המצופה Watch Dogs יגיע ב-30 לאפריל עבור המחשב וקונסולות הדור הנוכחי והבא, עם סימן שאלה לגבי ה-Wii U. היום אנחנו מגלים כי השמועה עשויה להיות נכונה, לפי פרטים שמסרה חברת Ubisoft למשקיעים. מפיצת הענק העבירה לבעלי המניות סיכום על הרבעון שעבר ותחזית לרבעון הפיסקלי הבא שלה, בין החודשים אפריל ליוני.

משחק העולם-פתוח ששם דגש על התגנבות ופריצה לכל מערכת ממוחשבת אפשרית, אכן יגיע אלינו ברבעון הבא ויושק לכל המאוחר במהלך חודש יוני. Ubisoft דיווחה גם על ירידה של כמעט 25% בהכנסות של הרבעון הקודם ביחס לשנים האחרונות, וגם כאן המפתח הוא Watch Dogs. המשחק היה אמור לצאת בסוף השנה שעברה, יחס עם קונסולות הדור הבא. אם הוא היה עושה זאת, הוא כנראה היה הופך למשחק הנמכר ביותר בתקופת החגים האחרונה. Ubisoft צפתה את הנזק וחזתה מראש שהרבעון יהיה חלש מהמצופה, בזמן שהרבעון הבא יהיה חזק מהמצופה עקב ההשקה שחיכו לה כל כך הרבה זמן.

בנוסף, דווח גם כי גרסאת ה-Wii U תתעכב ותגיע במועד מאוחר יותר. לא ברור אם זה בגלל שהחומרה של הקונסולה כל כך שונה, או בגלל שהמפתחים רוצים לייחד את הגרסה עם תאימות ופיצ'רים בלעדיים לבקר הטאבלט של ה-Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י