הרשמה

שמועה: Titanfall יושק עם 14 מפות, מסך מפוצל

האם נוכל לשחק Titanfall עם חברים על אותו המחשב?

בזמן שמשחק היריות של מיקרוסופט כובש את ליבם של השחקנים דרך הבטא הפתוחה והמוצלחת שרצה עכשיו על המחשב וה-Xbox One, הכותר Titanfall לא מוותר גם על הכותרות וכובש אותן עם כל פרט חדש שנחשף.

הפעם מדובר במקרה של חשיפה לא-רצונית של מידע, אבל קשה להגיד שהיא מזיקה או שלילית למפתחת Respawn שמתענגת על תשומת הלב והאימוץ החם של המשחק עד כה. כמו שקורה הרבה פעמים עם תוכניות בטא או דמואים, שחקנים עירניים מצליחים לדלות מידע חיוני דרך נבירה בקוד המשחק. בנבירה של גרסאת הבטא צצו כמה נתונים מעניינים, כשהחשוב בהם הוא העובדה ש-Titanfall מושק עם 14 מפות שונות. אך לפני שאתם מתלהבים מכמות המפות הגדולה ביחס למתחרים, חשוב לציין כי כל מפה קיימת אך ורק במצב המשחק היעודי שלה - אז הגיוון פה הוא לא גדול כמו שאתם אולי חושבים.

עוד פרט מעניין למדי הוא מצב ה-Split Screen, או "מסך מפוצל". מצב זה מאפשר לכמה שחקנים לשחק על אותה חומרה, ועל המחשב מדובר בפיצ'ר נדיר במיוחד כשזה נוגע למשחקי יריות. אולם כעת, כשהמחשב עושה את המעבר אל מסכי הטלויזיה - יתכן מאוד ש-Respawn ראתה הזדמנות והכניסה את האופציה הנחשקת גם למחשב ולא רק לקונסולות ה-Xbox.

Titanfall יושק ב-11 למרץ עבור ה-PC וה-Xbox One, וגרסאת ה-Xbox 360 תגיע כשבועיים אחר כך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י