הרשמה

האיתחול של Final Fantasy VII - "אפשרי אבל ידרוש הרבה"

החלום של מעריצי המשחק לא יתגשם בקרוב

אם גם אתם נחרתם בקול וגלגלתם עיניים בהפגניות כששמעתם על Final Fantaxy XII-2 או Lightning Returns, כנראה שאתם מעריצי Final Fantasy שלא הבינו מה לעזאזל הם חשבו לעצמם ב-Square Enix שהם עושים שלושה משחקים על אותו זכיון. הרי הם היו אמורים לעשות כבר את השחזור המיוחל של Final Fantasy VII, כנראה המשחק הטוב ביותר בסדרה ובטוח המשחק הכי פופולרי שלה.

מעריצי FF VII נחשפו למשחק לראשונה על הפלייסטיישן 1 או המחשב הישן ומאז הם מחכים לשחזור שישדרג את הגרפיקה, הממשק, המוזיקה והדיבוב - ויהפוך את הכותר המיושן למשהו ראוי גם עבור דור הגיימרים החדש. על החידוש הזה מדברים עוד מתקופת השקת הפלייסטיישן 2, ודיברו עליו שוב ב-2006 עם השקת הפלייסטיישן 3, והנה אנחנו היום - הפלייסטיישן 4 כבר אצלנו, חברת Square Enix כבר בכלל לא עושה יותר משחקי FF יפניים (הם מיוצרים מראש לקהל המערבי) ואנחנו לא קרובים יותר לחידוש של FF VII.

בראיון של אתר Eurogamer עם יוצר הסדרה, קיווינו לראות איזהו שביב של תקווה או לפחות להבין למה הפרוייקט המיוחל לא קרה עד עכשיו - אבל ההסבר שקיבלנו לא היה מעודד במיוחד. "צריך לקרות הרבה דברים כדי שזה יצא לפועל", אמר יושינורי קיטסה (Yoshinori Kitase), מפיק הסדרה. "זמינות של מפתחים ותקציב הם שני המאפיינים החשובים ביותר, ואפילו אם אני אומר כדרך אגב שאני רוצה לקחת את הפרוייקט, אני אצטרך לשכנע את עצמי לרמה שבה אני מוכן לקחת את האתגר העצום הזה".

"אני לא יודע אם כל הנקודות יפגשו. אני לא אשלול את האפשרות, אבל יקח הרבה כדי שזה יקרה, וכמובן שאני הייתי שמח לעבוד על משהו שאני אהיה מרוצה ממנו בסוף. זה משהו מאוד גדול בשבילי".

מה אתם חושבים על החידוש המצופה של Final Fantasy VII? האם זה משהו שהייתם מצפים לו יותר מהשקה של משחק AAA כמו Final Fantasy XV?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י