הרשמה

הכירו את קונסולת ה-Fire TV של Amazon

מהפכה בשוק הקונסולות?

2014 היא כנראה אחת השנים הכי טובות לשוק הקונסולות אי פעם, לפחות מנקודת המבט של הצרכנים. לא רק שיש לנו את שתי הקונסולות החדשות Xbox One ו-PS4, עדיין יש לנו את קונסולות הדור הקודם (Xbox 360 ו-PS3) ובנוסף אליהן יש את ה-Ouya, Steam Machines ועוד. היום אפשר למצוא קונסולת משחק כמעט בכל טווח מחירים, ומעכשיו אתם יכולים להוסיף עוד אחת לרשימת הקונסולות הזולות והנוחות: Amazon Fire TV.

קונסולת ה-Fire TV של אמאזון לא נועדה להיות מכונת גיימינג מטורפת אלא מכשיר המשלב משחקים ובידור במחיר נוח של 100$ בלבד, ו-40$ נוספים בשביל הבקר היעודי. זה אומר שהיא לא תוכל להפעיל את Battlefield 4 או Watch Dogs אבל היא כן תוכל להפעיל משחקים המוכרים לנו בסצינת המובייל וכן משחקים בלעדיים כמו Sez Zero שהוכרז יחד עם הקונסולה. בנוסף, הקונסולה תגיע עם יכולות הזרמה ותתמוך בכל השירותים המוכרים (שרובם המכריע אינו זמין בישראל) כמו HBO Go, Pandora ועוד. מבחינת משחקים, החברה מבטיחה כי תוך חודש יהיו אלפי משחקים זמינים לקונסולה, כולם בטווח המחירים של כ-2$.

הקונסולה תגיע עם חומרה הכוללת מעבד ארבע-ליבות, 2GB של זכרון RAM וכרטיס מסך יעודי בסגנון מה שתמצאו על סמארטפון חזק. חלק מהמשחקים שנוכל לשחק עליה ממש בקרוב כוללים את The Walking Dead, Minecraft Pocket Edition וכמובן עוד כותרים בלעדיים שיהיו זמינים רק על ה-Fire TV.

קונסולת ה-Fire TV תושק בהמשך השבוע בארה"ב. מה אתם חושבים? שווה קניה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י