הרשמה

Rise of Incarnates הוא משחק מכות חדש למחשב

כותר חדש ומסקרן מהיוצרים של Tekken ו-Soul Calibur

הענף האמריקאי של ענקית משחקי המכות Namco Bandai הכריז היום על משחק חדש שיגיע אלינו בהמשך השנה: Rise of Incarnates. למרות שהדמויות נראות קצת מוכרות, זהו זכיון מכות חדש עם קונספט לא רגיל - קרבות של שניים נגד שניים בזירות תלת-מימדיות מרווחות. דמויות יוכלו לנוע בזריזות במרחב, להילחם באוויר ולבצע מהלכים מטורפים כמו שאנו רגילים לראות בסדרות אנימה או במשחקים אינטנסיביים במיוחד. והכי מוזר? שהמשחק הזה מתוכנן בלעדית למחשב ולא צפוי להגיע לאף קונסולה.

הדמויות במשחק נקראות Incarnates, חבורה ססגונית של אנשים שנואים על ידי החברה עם כוחות מיוחדים ויכולות על-אנושיות. עד כה נחשפו 4 דמויות, ועד השקת המשחק נזכה לראות דמויות נוספות. כמו כל משחק חינמי שמכבד את עצמו, סביר מאוד שיתווספו עוד דמויות למשחק גם אחרי ההשקה באופן סדיר.

  • ד"ר גספר (Dr Gasper) הוא המדען המטורף הטיפוסי. הוא מסוגל לזמן זומבים לקרב ולהשתמש בהם במגוון דרכים בעזרת החרמש שלו.
  • טרנס בלייק (Terrance Blake) הוא הבחור-השחור הטיפוסי. הוא נלחם עם רובה ענק ויכול לזמן רובוט אכזרי שילחם לצידו בקרב.
  • מירייה וואנטין (Mireia Vaentin) היא הדמות המהירה ביותר בחבורה. היא נלחמת עם שני אקדחים ומסוגלת להפוך ללילית', מה שנותן לה אפילו יותר זריזות בקרב ואת היכולת לקרוע ולשפד את האויבים שלה.
  • ג'דרק טיילר (Jedrek Tyler) נראה כמו הבחור-היפה הסטריאוטיפי אך יש בתוכו ישות אפלה - במהלך הקרב הוא יכול להפוך למפיסטו, שד עצבני שלא כדאי להתעסק איתו.

Namco Bandai היא אחת החברות המובילות במשחקי מכות ותחת השם שלה תוכלו למצוא את Tekken, Soul Calibur, Naruto, DBZ ועוד אינספור זכיונות מצוינים שמעולם לא הגיעו למערב. היא גם לא חדשה למשחקים חינמיים - Tekken Revolution החינמי נמצא בשוק כבר יותר משנה, ואילו הגרסה החינמית של SC (שנקראת Soul Calibur: Lost Swords) צפויה להגיע מחר לקהל הרחב.

Rise of Incarnates יושק למחשב בהמשך השנה, ואתם מוזמנים להירשם לשלב האלפא שלו כבר עכשיו. צפו בטריילר ההכרזה של המשחק למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י