הרשמה

Star Wars: Battlefront יופיע ב-E3 השנה

מפתחי המשחק הבטיחו שהוא לא יהיה "Battlefield עם חרבות אור"

כנס הגיימינג E3 הולך להיות מעניין השנה... חוץ מהכותרים הבלעדיים שיש בשפע ל-PS4 וה-Xbox One, תהיו בטוחים שהמצגת של חברת EA תהיה אחד מהאירועים החשובים של הכנס. חברת הענק תכריז השנה על לא פחות משישה משחקים חדשים וביניהם המשחק שכל גיק מחכה לו: Star Wars Battlefront! בשנה שעברה קיבלנו רק טיזר קצרצר שהוכיח שהכותר המצופה אכן בפיתוח, אבל לא שמענו שום דבר מעבר לזה.

משחק יריות הבנוי על מנוע Frostbite 3 וכולל רובוטים ענקיים, רובי לייזר וחרבות אור - מה עוד אפשר לבקש? זהו הכותר השלישי והידוע לשמצה בסדרת Battlefront המפורסמת, ועד כה המשחק עבר לא מעט קשיים. בעבר הזכיון היה שייך למפתחת LucasArts (שכבר לא איתנו היום), שלא הצליחה לעמוד ביעדי הפיתוח ולבסוף נסגרה בעקבות המכירה של זכיון "מלחמת הכוכבים" לחברת דיסני. היום המשחק נמצא בפיתוח אצל DICE ולמרות ש-Battlefield 4 (הכותר הראשי עליו אחראית DICE) עדיין חווה קשיים חודשים רבים אחרי השקתו, אנחנו מלאי תקווה ש-Battlefront יהיה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנו להיות.

חוץ מ-Battlefront, צפו מ-EA להכרזות על משחקי FIFA, NBA Live ו-Madden, וכן מבט עמוק יותר אל משחק התפקידים המצופה Dragon Age: Inquisition.

מה דעתכם על Battlefront החדש? מתים לשים עליו את הידיים או מעדיפים ש-DICE יתקנו קודם את Battlefield 4?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י