הרשמה

LoL - טורניר האולסטארס יגיע לסיומו היום

הקבוצות הטובות בעולם נפגשות

חמישה צוותים הולכים להיפגש בפריז בפארק לה וילט(Parc La Villette), לטורניר ה-All Star של League of Legends לשנת 2014 ולנו יש את כל הפרטים כאן.

הטורניר יכלול חמישה צוותים אשר זכו בתחרויות אזוריות קודמות. חמשת הצוותים שילחמו אחד נגד השני, יתמודדו על פרס ראשון של 50,000$ ועל הזכות לקרוא לעצמם הצוות החזק ביותר ב-League of Legends.

הצוותים המתמודדים בטורניר הם:

Cloud 9 – צפון אמריקה

עם שתי זכיות בטורנירי LCS בארה"ב, Cloud 9 הם ללא ספק הצוות החזק ביותר הנמצא באזור אמריקה הצפונית. הקבוצה הולכת לצאת לטורניר בפריז ללא הקפטן שלה, האי(Hai) עקב מחלה. את מקומו יתפוס לינק(Link) מקבוצת Counter Logic. לינק הספיק כבר להתאמן עם Cloud 9. האם השילוב של שחקנים מקבוצות שונות יביא להם את הניצחון או דווקא יגרום להם להתרסק?

Fnatic – אירופה

הצוות הבלתי מנוצח של אירופה בטורנירי ה-LCS. עם שחקנים ותיקים כמו sOAZ, Cyanide ו-xPeke, קבוצת Fnatic היא צוות של שחקנים חדשים ומנוסים יחדיו. הניסיון שלהם יוכל לתת סיכוי להיאבק נגד הצוותים האסייתיים, המשתתפים ביותר טורנירים סגורים ברחבי אסיה.

SK Telecom T1 K – קוריאה

הצוות הקוריאני הוא ללא ספק המעוטר ביותר בטורניר. עם שני ניצחונות בטורנירי ה-OGN האחרונים ופרס האליפות של העונה השלישית של אליפות העולם, SK Telecom T1 K, היא הקבוצה שכולם צריכים להיזהר ממנה. רק נקווה שההפסדים האזוריים האחרונים שלהם בטורניר ה-NLB ל-CJ Entus Frost לא ירדפו אותם לפריז.

OMG – סין

הצוות הסיני יעשה את ההופעה השניה הבינלאומית שלו מאז ההשתתפות בעונה השלישית של אליפות העולם בטורניר ה-All Star בפריס. אך כמו Cloud 9, גם OMG יעלו ללא אחד משחקני המפתח שלהם, Xiyang. למרות שאינם סגורים על זה, OMG כנראה ישתמשו בשירותיו של Cool, שהספיק להילחם לא מעט נגד קבוצת T1 הקוריאנית. סגנון המשחק של OMG ידוע בתור אגרסיבי אך וורסיטלי. האם זה יספיק להם כדי לנצח את טורניר ה-All Star?

(Taipei Assassins (TPA – דרום מזרח אסיה

המקום האחרון שינעל את הרשימה שייך ל-TPA. למרות הצלחה בטורניר IEM Katowice, קבוצת TPA ספגה הפסדים

לקבוצות כמו Cloud 9 ו-Gambit Gaming. בנוסף לכך הצירוף של Winds מקבוצת הבת Taipei Snipers יכול להביא את השינוי.

בנוסף לכך ישנו את ה-All Star Challenge בו שני שחקנים אשר נבחרו ע"י האוהדים, נקראים להתמודד אחד מול השני בקרבות שיפתחו את ימי המשחקים של טורניר ה-All Star לשנת 2014. אתם מוזמנים לצפות במשחקים כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י