הרשמה

הפסלון הזה של Mass Effect 3 עולה "רק" 350$

אם אתם פשוט חייבים את Garrus בסלון שלכם

 טרילוגיית משחקי התפקידים Mass Effect הגיעה לסיומה לפני שנתיים, אך נשארה בלב של כל מי ששיחק בה. הסגנון היחודי, הדמויות העמוקות והדיאלוגים המפולפלים גרמו למשחק להישאר עם השחקן הרבה אחרי הכתוביות בסוף, ואם המשחק נשאר גם איתכם - הנה פריט אספנות שאולי יעניין אתכם.

אתם בטח זוכרים את Garrus - אחת הדמויות הטובות ביותר במשחק, ואחת הבודדות שהופיעו בכל שלושת המשחקים. הוא ה-Turian היחיד שהסכים להצטרף לצוות המגוון של ה"נורמנדי", וכנגד כל הסיכויים הוא גם הופך לאחד החברים הכי טובים של המפקד\ת שפרד, אולי אפילו מאהב אם השחקן בחר כך. בקרוב תוכלו להתחדש בדגם 1/4 של הדמות האיקונית, בגובה 53 ס"מ ועם כל הפרטים הקטנים שאתם יכולים לחשוב עליהם. 

אתר מוצרי האספנות GamingHeads הכריז השבוע על הגרסה המוגבלת של הפסל, שעולה 350$ ויושק בתחילת 2015. Garrus מגיע עם נשק הצלפים האמין שלו - The Incisor, והחבילה מגיעה גם עם נשק נוסף שאפשר להחליף - Phaeston. כמו רוב הדגמים המיוצרים על ידי GamingHeads, הוא יושק במהדורה מוגבלת של 500 עותקים בלבד לכל העולם, אז אם אתם מרגישים שאתם פשוט חייבים את Garrus בסלון שלכם - זה הזמן לעשות את הקניה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י