הרשמה

HomeFront: The Revolution הוכרז רשמית, צפו בטריילר

יהיה עולם-פתוח, יושק ב-2015

4 שנים אחרי השקת המשחק המצוין Homefront ומעל שנתיים אחרי שהמפיצה שלו, THQ, פשטה את הרגל, יגיע אלינו המשחק הבא בסדרה - Homefront: The Revolution. המשחק יושק ב-2015 עבור המחשב, Xbox One ו-PS4, ומפותח על ידי Crytek UK.

Homefront: The Revolution מתרחש בעיר פילדלפיה, 4 שנים לאחר ההשתלטות של צפון קוריאה על אמריקה. העיר הפכה לגטו בו האזרחים מדוכאים, עם שומרים ומזל"טים ששומרים על הסדר עם יד של ברזל. אך מחוץ לעיר, ב"איזור האדום", נזרעו ניצני המהפכה בזכות קבוצת מורדים ולוחמי גרילה השואפים להחזיר לארה"ב את החירות ולהפסיק את השלטון של הקוריאנים.

בניגוד למשחק הקודם, The Revolution יתרחש בעולם פתוח ולפי המפתחים - כל החלטה שנעשה במשחק תשפיע פיזית על הסביבה והעולם. המשחק יכלול מצבים לשחקן יחיד ולמשחק משותף (קו-אופ) בו שחקנים יאחדו כוחות כנגד האויב.

המפתחים ב-Crytek UK הבטיחו כי מה שיבדיל את The Revolution מהמתחרים זה שהפעם "שחקנים ירגישו מחויבים להילחם למען חירותם". נשמע מעניין? אנחנו בטוחים שנשמע עוד בשבוע הבא במהלך כנס E3 2014. בינתיים, צפו בטריילר ההכרזה וספרו לנו - מה דעתכם על Homefront: The Revolution עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:16 03.06.2014 | WarFox89 WarFox89

    נראה מעניין, אני סימנתי אותו.

  2. 2

       | פורסם ע"י