הרשמה

E3 2014 - סיכום מסיבת העיתונאים של Microsoft

Sunset Overdrive, Halo: Master Chief Edition וכל יתר ההכרזות הגדולות של מיקרוסופט.

אחרי הכשלון החרוץ שהוא הנוכחות של מיקרוסופט ב-E3 2013, המעריצים נכנסו מהוססים השנה למסיבת העיתונאים וקיוו שהפעם לא יהיה אכזבות. וכמו שצריך, אחד המשפטים הראשונים שנאמרו באירוע של מיקרוסופט הוא המשפט הנפלא הבא: "הפעם, ניגע אך ורק במשחקים". מיקרוסופט לא לגמרי קיימה את ההבטחה אבל כן הראתה לנו מבחר יפה של משחקים עבור קונסולות ה-Xbox. בניגוד לשנה שעברה, הפעם היה דגש הרבה יותר גדול ומרכזי על ה-Xbox One ורמיזה "מעודנת" למעריצים - הגיע הזמן להתקדם.

Call of Duty: Advanced Warfare

האירוע התחיל עם אחד ממשחקי היריות המצופים של השנה (יותר נכון של כל שנה), Call of Duty הבא. הכותר הבא שמחכה לנו בסדרת CoD הוא Advanced Warfare, המשחק הראשון של המפתחת Sledgehammer והראשון בסדרה שילך על הכיוון של לוחמה עתידנית. הטריילר שהוצג הראה כמה מאמצעי הלחימה המתקדמים של העתיד בקטע משחקיות מתוך מצב הקמפיין של המשחק.

Forza Horizon 2

לאחר שהוכרז מסלול חדש וחינמי עבור Forza 5, דיברו איתנו קצת על Forza Horizon 2 עבור ה-Xbox One. המשחק יושק ב-30 בספטמבר השנה ויכלול מזג אוויר דינמי ועולם פתוח ומרהיב.

Evolve

משחק היריות התחרותי של Turtle Rock קיבל טריילר קצרצר שלא חשף הרבה. אנו מצפים לראות עוד הרבה מהמשחק הזה בהמשך הכנס אך בינתיים הוכרז שתוכן DLC בלעדי יהיה זמין על ה-Xbox.

Assassin's Creed Unity

המשחק הבא בסדרת Assassin's Creed אמנם לא נראה יותר מדי שונה מקודמיו, למעט שינוי אחד מרענן: הפעם נוכל לשחק את העלילה עם עוד 3 שחקנים ולפעול ביחד - 4 מתנקשים בין הצללים. טריילר המשחקיות שהוצג למשחק הראה כמה מהאפשרויות שיהיו פתוחות בפנינו ברגע שנכניס חברים למשחק. אחת האפשרויות היותר מעניינות היא השתלטות "בכוח" - מתנקש אחד לא יכול לעצור צבא, אבל ארבעה זה כבר סיפור אחר.

Dragon Age Inquisition

משחק התפקידים המצופה קיבל טריילר קצרצר עם קטעי משחקיות. לא ראינו שם שום דבר חדש אבל הוכרז כי המשחק יקבל תוכן בלעדי על ה-Xbox.

Sunset Overdrive

אחד המשחקים המבטיחים בצד של Xbox הוא Sunset Overdrive, והטריילר החדש הוכיח את זה. מה שהתחיל כמו עוד סרטון משעמם על חיילים ופושעים, קיבל תפנית משוגעת והפך להדגמת משחקיות שלוקחת אותנו ללונה פארק שורץ מפלצות. חוץ מהדגמת המשחקיות המצוינת, הוכרז כי המשחק יתמוך בקו-אופ דרך שרתים יעודיים.

Dead Rising 3 - DLC

Dead Rising 3 עומד לצאת השנה למחשב, אבל הטריילר של מיקרוסופט כלל לא דיבר על זה. במקום, הטריילר האולד-סקולי דיבר על חבילת DLC שזמינה כבר עכשיו עבור ה-Xbox One וכוללת מגוון של דמויות קלאסיות ממשחקי Capcom, ומצבי משחק חדשים התומכים באו-אופ של עד 4 שחקנים. 

Fable Legends

המשחק החדש בסדרה לא יהיה כותר Fable טיפוסי לשחקן יחיד, אלא משחק תחרותי ברשת של אחד נגד ארבעה: נבל אחד ששולט על שדה הקרב ומזמן סכנות ומפלצות, ומולו ארבעה גיבורים שינסו לגבור על כל מה שהנבל מפיל עליהם. טריילר המשחקיות נראה טוב, ולמרות הדמיון בין Legends לבין Evolve, בהדגמה הזו ראינו ששני המשחקים דומים רק בקונספט ולא במשחקיות עצמה.

Project Spark

"המשחק שיוצר משחקים", Project Spark, קיבל טריילר משחקיות חמוד וקאמבק של אחת הדמויות השכוחות בעולם הגיימינג: קונקר הסנאי מהמשחק האלמותי Conker's Bad Fur Day.

Halo: Master Chief Collection

כוכב הערב היה מאסטר צ'יף וסדרת Halo. למרות שלא ראינו הרבה מ-Halo 5, כן קיבלנו הרבה מידע על Halo: Master Chief Collection: אוסף מיוחד עבור ה-Xbox One שיכלול את ארבעת המשחקים בחבילה אחת. כל התוכן מכל המשחקים יהיה זמין בתוך ממשק אחד ולא נצטרך "לקפוץ" ממשחק למשחק כדי להגיע לאן שרצינו. כל המשחקים קיבלו שדרוג גרפי ונוכל לשחק בהם בגרסה המשודרגת או בגרסה הקלאסית, לבחירתנו. בנוסף, המשחק יכלול מעל 100 מפות ויכלול את היסטוריית Halo המלאה. האוסף יכלול עוד שתי תוספות מעניינות: את Halo Nightfall, סדרת רשת של רידלי סקוט, והדובדבן שבקצפת: גישת בטא למצב הרשת של Halo 5. חבילת ה-Master Chief תושק ב-11 לנובמבר השנה.

Rise of the Tomb Raider

כצפוי, הריבוט של Tomb Raider היה מספיק מצליח בשביל לזכות במשחק נוסף, ו-Rise of the Tomb Raider נראה כמו המשך ישיר לכותר הקודם וסיפור-מחדש על מעלליה של לארה קרופט ואיך היא נהפכה לשודדת הקברים המצליחה. הטריילר היה סינמטי בלבד אז בואו נקווה שנזכה לראות גם משחקיות בקרוב.

Phantom Dust

אחד הטריילר היותר מוזרים על הבמה של מיקרוסופט היה Phantom Dust - משהו שנראה כמו משחק מכות... אולי? תראו את הטריילר בעצמכם ותגידו לנו כמו מה זה נראה לכם. המשחק יהיה בלעדי ל-Xbox One.

The Division

אחד המשחקים הבולטים של E3 2013 חזר לעוד הדגמת משחקיות, אבל למרבה הצער לא ראינו הרבה שלא הראו לנו כבר בשנה שעברה. לאחרונה נחשף כי המשחק יושק ב-2015, ונראה שלמפתחים יש עוד הרבה על מה לעבוד. המשחק יקבל תוכן בלעדי עבור ה-Xbox One?

Scalebound

Platinum הכריזה על משחק חדש ומסקרן עבור ה-Xbox One שנקרא Scalebound. יש שם את כל מה שהיינו מצפים ממשחק של Platinum: מפלצות ענקיות, חרבות ואנשים שהופכים לחצי-מפלצת כדי להרוג מפלצות ענקיות. אין הרבה שאפשר לבקש חוץ מזה.

The Witcher 3: Wild Hunt

אם The Witcher 3 הוא לא משחק התפקידים המצופה ביותר שלכם לשנה הקרובה אז אנחנו לא יודעים מה לא בסדר אתכם. הפעם יצא לנו לחזות סוף סוף בקרב אמיתי בין ג'ראלט הצייד לגריפין עצבני. הקרב לא התחיל ונגמר במכה אחת - ג'ראלט היה חייב לפצוע את החיה, לעקוב אחריה ביער ולהגיע לבסוף למקום ממנו היא כבר לא יכולה לברוח. המשחק נראה מצוין ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לפברואר 2015.

Crackdown 3

כן זה מגיע - CrackDown 3 יחזיר את כל ה"גיבורי-על" לזירה ויהיה זמין על ה-Xbox One.

וזה הכל למצגת של מיקרוסופט ב-E3 2014! הכותר היחיד שבלט בחסרונו היה Quantum Break, ואנחנו מקווים שיצא לנו לשמוע עוד עליו בהמשך הכנס. יש עוד כותרים שהיו חסרים לכם? או משחקים שהפתיעו לטובה או לרעה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י