הרשמה

E3 2014 - סיכום מסיבת העיתונאים של EA

Mirror's Edge 2, Fifa 15, Battlefield Hardline, Battlefront ועוד

כנס E3 2014 נפתח יפה עם המצגת של מיקרוסופט, אבל לא ראינו שם שום דבר שהשאיר אותנו פעורי פה. אחריהם עלו EA, והציגו את כל המשחקים שציפינו להם - אבל אף משחק שלא ציפינו לו. קצת מאכזב, אבל קשה להתווכח עם כותרים מצופים כמו Mirror's Edge 2, Fifa 15 ו-Star Wars Battlefront. אז מה היו לנו שם?

Star Wars Battlefront

המצגת של EA התחילה עם אחד הכותרים היותר מצופים של החברה. הסרטון שהוצג חשף את תאריך היציאה - קיץ 2015, ונתן הצצה לאנשים שעומדים מאחורי פיתוח המשחק. למרבה הצער לא ראינו הרבה מתוך המשחק עצמו, מה שהופך את התאריך של שנה הבאה קצת מחשיד.

Dragon Age Inquisition

משחק התפקידים המצופה הופיע שעה קודם לכן במצגת של מיקרוסופט, אך הפעם קיבל הרבה יותר תשומת לב וזמן-במה. קודם קיבלנו מבט אל האווירה והאיזורים של המשחק, אחרי זה קיבלנו מבט אל הקרב כשכמה דמויות נלחמו יחד נגד דרקון, ולבסוף קיבלנו הסבר על המצב הטקטי של המשחק.

Mass Effect 4 + כותר מסתורי

BioWare לא הגיעה רק עם Dragon Age וסיפרה על שני משחקים נוספים שלה: אחד מהם הוא Mass Effect 4 שנמצא כעת בשלבי פיתוח מוקדמים, והשני הוא זכיון חדש ומסתורי שלא קיבלנו עליו שום מידע ממשי.

Dawngate

האם מה שחסר בעולם הגיימינג זה עוד משחק MOBA? תלוי את מי שואלים, אבל Dawngate שואף להבדיל את עצמו מהתחרות ולהיות משחק יחודי שעומד בפני עצמו. הסרטון נגע יותר במבט אל פיתוח המשחק מאשר במידע חדש.

UFC

יוצרי UFC שלפו שוב את הגימיק שהם השתמשו בו מאז ההכרזה הראשונית של המשחק - הלוחם האגדי ברוס לי בתור אחד הלוחמים במשחק. מוזר שברוס לי קיבל כל כך הרבה תשומת לב כאן אבל בפועל רק שחקנים שהזמינו את המשחק מראש יזכו להשתמש בו, לפחות בשלב הזה.

Sims 4

רוב הגיימרים לא ממש רוצים לשמוע על משחקי ה-Sims, והמקרה הזה לא שונה בהרבה. אבל מצד שני, היה מעניין לגלות את רמת המורכבות והעומק של הדמויות במשחק. כל אירוע, כל שיחה וכל מעשה יכולים להשפיע על היחסים שלכם עם אותה דמות, וזה משהו שמפתחי AAA בהחלט יכולים ללמוד ממנו.

Fifa 15

זכיון הכדורגל החזק בעולם חוזר גם השנה עם מגוון פיצ'רים שמבטיחים לשנות את הכדורגל הדיגטלי כפי שאנחנו מכירים אותו. במשחק הבא אנו נראה תנועות ומהלכים יותר מציאותיים, וכן תשומת לב לפרטים הקטנים שיכולים להשפיע על המשחק בגדול: הקהל יהיה יותר משמעותי ויראה טוב יותר, ורגשות השחקנים ומורל הקבוצה יהיו רלוונטיים לביצועים של כל שחקן ושל הקבוצה כולה. אם במציאות יש השפעה פיזית למשהו כמו משחק בלי קהל, אין סיבה ששחקני Fifa לא יקבלו את אותה החוויה.

Mirror's Edge 2

גם כאן לא יצא לנו לראות המון מהמשחק עצמו, והסרטון נגע יותר בתהליך הפיתוח ו"מאחורי הקלעים" מאשר בהדגמה ראויה של משחקיות. Mirror's Edge 2 יהיה משחק עולם-פתוח בו האפשרויות שלנו יהיו הרבה יותר רחבות. הקרב יהיה משמעותי יותר, וכבר לא נצטרך לברוח עם כל סימן של שוטרים חמושים - מעתה נוכל להגן על עצמנו ולהילחם עד אחרון האויבים, או לשלב את ריצת הפארקור עם התקפה ו"לדלג" מאויב לאויב בזמן שאנחנו מתחמקים מכדורים באלגנטיות.

משחק מירוצים חדש של Criterion

אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק מהו המשחק הבא של Criterion, היוצרת של סדרת המירוצים המצויינת Burnout, אבל לפי הסרטון למטה - נראה שזה הולך להיות משהו מופרע, אקסטרימי ומוגזם לגמרי - בדיוק מה שהיינו מצפים מהם. לפי היוצרים, מדובר ב"משחק הגדול ביותר של Criterion עד כה", והוא יושק ל-Xbox One, PS4 ו-PC.

Battlefield Hardline

את האירוע של EA סגר המשחק המרכזי והזכיון החזק ביותר של החברה: Battlefield Hardline. המשחק זנח את הפורמולה הבדוקה של חיילים+טרוריסטים=כיף, ותנסה אותה לראשונה עם שוטרים ופושעים. המשחק קיבל טריילר משחקיות מרשים יחד עם פרט עוד יותר מרשים: המשחק זמין ממש עכשיו בבטא סגורה, עם מקומות מוגבלים במיוחד. כנסו כבר עכשיו לאתר Battlefield.com ונסו את מזלכם בהרשמה לבטא של Battlefield Hardline.

מה אתם חושבים על ההיצע של EA? האם יש משחקים שקיוויתם לראות ולא הופיעו? או משחקים שהפתיעו לטובה או לרעה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י