הרשמה

E3 2014 - סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

Far Cry 4, Rainbow Six Patriots, Assassin's Creed Unity וזאת רק ההתחלה

מסיבות העיתונאים של מיקרוסופט ו-EA בכנס E3 השנה לא הפילו אותנו מהרגליים, אבל זאת של Ubisoft עשתה את העבודה. או שזה פשוט היה בגלל השעה המאוחרת? ככה או ככה, בואו נראה מה היה להם להציע השנה:

Far Cry 4

אין שום ספק ש-Far Cry 4 הוא ה-משחק הכי מצופה של Ubisoft השנה, וזה שהחליטו להתחיל איתו רמז לנו מראש שיש עוד דברים גדולים בדרך. מה שתראו למטה זה בעצם 5 הדקות הראשונות של המשחק. "אתם מגיעים להימלאיה ואנחנו נותנים לכם דרכון, קצת כסף ואקדח. ואז, ובכן, נדפקתם."

Just Dance 2015

בהתחלה ראינו טריילר קצת מבחיל עם השיר Happy של פארל. אחרי שהקאנו קצת מבפנים מלשמוע את השיר הזה פעם אחת יותר מדי, ההדגמה הפכה למעניינת עם הצגת אפליקציית המובייל של המשחק, הנקראת Just Dance Now. האפליקציה מאפשרת לכל אחד להצטרף למשחק באמצעות הסמארטפון שלו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחזיק את הסמארטפון ולהסתכל על המסך הראשי (הטלויזיה שמחוברת לקונסולה עליה פועל המשחק), וכך אתם הופכים לחלק מהמשחק. הבמה והאולם התמלאו ברקדנים עם סמארטפונים שהסתכלו כולם על המסך הענק. אמנם משחק ריקוד, אבל מדהים לראות כל כך הרבה שחקנים משתתפים בבת אחת.

The Division

כבר קיבלנו הצצה מ-The Division מוקדם יותר במצגת של מיקרוסופט, אבל הפעם זה היה משהו אחר. במקום עוד קטע משחקיות אפור, קיבלנו סרטון סינמטי שלוקח אותנו לצד האנושי של העולם מוכה המגיפה. משפחות נהרסות, העיר גוססת ותוך זמן קצר הבית שהיה חי ושוקק הופך לזירת מלחמה. האזרחים מהשורה של העולם הקודם הופכים ללוחמי חירות של העולם החדש. כל מעריץ משחקי טקטיקה צריך לשים את The Division בראש רשימת המשחקים המצופים שלו... או שאולי יש ל-Ubisoft כותר אחר להציע בז'אנר?

The Crew

משחק המירוצים הפתוח של Ubisoft נראה יותר ויותר מושך עם כל הצצה שאנחנו מקבלים אליו. הפעם קיבלנו טריילר אמנתי למדי המתאר נסיעה מחוף לחוף בהילוך מהיר. בדרך אפשר לראות מגוון נופים ואיתם מגוון סוגי נהיגה, מנהיגת רחוב ודראג ועד לראלי בשטחים פתוחים. המשחק יושק ב-11 לנובמבר השנה.

Assassin's Creed Unity

המשחק הבא בתור היה עוד כותר שראינו במצגת של מיקרוסופט - Assassin's Creed Unity. הטריילר הראה את סגנון העלילה השונה מהמשחקים האחרונים בסדרה. אחרי אדאורד קונווי שהיה די מרוכז בעצמו, הפעם אנו נהיה בתקופת המהפכה התעשייתית בצרפת, כשהאבטלה בשפל שיא. אנו משחקים אחד מארבעה מתנקשים, אבל כבר ידענו ש-Unity יהיה חווית קו-אופ. השוני בעלילה הוא שהפעם אנו נילחם לטובת "האדם הקטן" - אנחנו כבר לא צריכים לרצוח את המטרות שלנו אלא רק "למסור" אותן אל עבר ההמון הזוהם, והוא כבר יעשה את העבודה. לפי המפתחים, העולם ירגיש יותר פתוח ויתן לשחקן יותר אפשרויות לשחק את המשחק ולהשלים משימות. עד כה העלילות במשחקי הסדרה היו לינאריות, למרות שהעולם עצמו היה גדול ופתוח. האם הפעם נוכל להתקדם בעלילה איך שאנחנו רוצים? Assassin's Creed Unity יושק ב-28 לאוקטובר השנה.

Shape Up

מי ידע? יש דבר כזה "משחק כושר לגיימרים". המטרה כאן היא לקחת את משחקי הכושר המשעממים והקופצניים ולתת להם את הסגנון הזה שגיימרים אוהבים: לסיים קווסטים, לעלות ברמות ולהביס בוסים. כל הדברים האלה יהיו ב-Shape Up, שיושק ל-Xbox One. האם זה המשחק שיביא אתכם ללעשות שכיבות שמיכה מול הטלויזיה? לא היינו סומכים על זה, אבל אנחנו נשמח לראות אותו מנסה.

Valiant Hearts

האם יש משהו יותר עצוב וקורע לב מהיחסים בין גיבורי מלחמת העולם הראשונה לכלבים שלחמו איתם? הטריילר למטה מבהיר אחת ולתמיד ש-Valiant Hearts יגרום לכם לבכות, אז תכינו את עצמכם לחוויה רגשית במיוחד. המשחק יושק עוד כשבועיים.

Rainbow Six Siege

בשנה שעברה, Ubisoft העיפה לכולם את הגבות כשהיא הציגה את The Division בסוף המצגת, והשנה היא עשתה זאת שוב. המשחק האחרון שהוצג במצגת של Ubisoft הוא לא Rainbow Six Patriots אלא Rainbow Six Siege, משחק יריות טקטי בו קבוצת המשחקת צוות טקטי, נלחמת נגד קבוצה המשחקת את הטרוריסטים\פושעים. במקרה הזה, הצוות הטקטי צריך לחלץ בני ערובה מתוך בית, ומה שרואים שם הפך את Siege למשחק הגדול והמעניין ביותר שראינו השנה. בסרטון אפשר לראות שהקירות והרצפה חדירים, מה שמאפשר פריצה בכוח של קירות ואפילו תקיפה מלעלה באמצעות פיצוץ של הרצפה בקומה העליונה. הצוות הטקטי יכל לאסוף מודיעין בעזרת רובוט גישוש, והפושעים מצד שני יכלו להרשות לעצמם להתפזר בבית ולאגף, או להעביר את בני הערובה מחדר לחדר ולהשתמש בהם בתור מגן אנושי. כל דבר בהדגמה הזאת נראה פשוט מצוין, ורמת ההרס והדינמיות של הקרב נראים כמו משהו שיכול לעניין לא רק את מעריצי הטקטיקה השרופים.

זה הכל למסיבת העיתונאים של Ubisoft! למסיבות העיתונאים האחרות וכל המידע על E3 2014 בקרו בחדר המצב. היה משחק שהבחנתם בחסרונו, או שהפתיע אתכם לטובה או לרעה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י