הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים לחודש יולי

Battleblock Theatre, Guacamelee ועוד!

כמו בכל חודש, חברת מיקרוסופט מחלקת משחקים בחינם כחלק מתוכנית ה-Games With Gold. כל אחד עם מנוי Xbox Live Gold יכול להוריד את המשחקים המוצעים בחינם ולשמור אותם לעד, גם אחרי שיפוג מנוי ה-Gold (על ה-Xbox 360 בלבד). החל מחודש יוני, המבצע התרחב גם לקונסולת ה-Xbox One וימשיך עם שלושה משחקים חינמיים בכל חודש: אחד ל-Xbox One ושניים ל-Xbox 360.

אז אילו משחקים מחכים לנו בחינם לחודש יולי?

Xbox One

Guacamelee! Super Turbo Championship Edition

משחק האקשן-פלטפורמה Guacamelee התחיל בתור כותר בלעדי לפלייסטיישן 3 אך הגיע בשנה האחרונה כמעט לכל פלטפורמה אפשרית. במהלך חודש יולי, המשחק יושק בגרסה מחודשת לפלטפורמות הדור הבא ושחקני ה-Xbox One יוכלו ליהנות ממנו בחינם כבר מהרגע הראשון.

Xbox 360

Gotham City Impostors

החל מה-1 ליולי ועד ה15, שחקני ה-Xbox 360 יוכלו להוריד את Gotham City Impostors, משחק אקשן-יריות תחרותי שבו שתי קבוצות של 6 שחקנים נלחמות ראש בראש. כל הדמויות "מתחזות" לדמויות מהיקום של באטמן, ומשתמשות בנשקים של באטמן והג'וקר.

BattleBlock Theater

מחל מה-16 ליולי ועד סוף החודש תוכלו להוריד את אחד המשחקים הכי מצחיקים שתוכלו למצוא על ה-Xbox 360. משחק הפלטפורמה BattleBlock Theatre מגיע מהיוצרים של הלהיט Castle Crashers, וגם הפעם נוכל לאסוף כמה חברים ולנסות לעבור ביחד את השלבים המאתגרים של העלילה הראשית, או להתחרות אחד בשני במגוון של תחרויות מופרעות.

אז מה דעתכם על המשחקים החינמיים לחודש יולי? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י