הרשמה

"סימולטור הסלע" כובש את Steam Greenlight

השאלה היחידה היא... למה?

משהו מוזר מאוד קורה בסצינת הגיימינג של המחשב בשנים האחרונות. קודם היה גל של משחקי סימולטור כושלים שהפכו לקאלט מרוב שהם היו גרועים ומלאי באגים, ואחרי זה התחילו להגיע משחקים שעושים צחוק מהקאלט הזה - קצת כמו סרטי הטראש שיוצרים היום בתור מחווה לסרטים הגרועים של פעם. 

המשחק הבולט היותר בטרנד הזה הוא Goat Simulator, סיולמטור העז, המשחק שרוב האנשים התקשו להאמין שהוא בכלל אמיתי. אבל מסתבר שהוא לא רק אמיתי אלא גם מצחיק בטירוף ופופולרי מספיק בשביל שיעשו עליו סרטוני אקשן ביוטיוב

אז איך כל קשור ל... סלע? משחק חדש הצליח לכבוש את פלטפורמת Steam Greenlight והגיע למקום ה-9 ברשימה האקסקלוסיבית של משחקים שיזכו להשקה מלאה דרך Steam. והמשחק הזה הוא לא פחות מאשר Rock Simulator 2014, או "סימולטור סלע". 

מתוך תיאור המשחק ב-Greenlight: "במשך הרבה זמן, היה משחק אחד חסר בשוק - סימולטור סלעים אמיתי. באתי לכאן היום כדי להציג את "סימולטור הסלע 2014". הסימולטור הזה הוא החלום הרטוב של חובבי הסלעים. תוכלו לצפות בסלעים יפהפיים בכל מקום בעולם. החל משדות ירוקים למדבריות שטוחות, יש עשרות סביבות יפהפיות."

בנוסף לעובדה שנוכל לצפות בסלעים במקומות שונים בעולם, נוכל לשחק גם בתור סלע ולהתגלגל במורד הגבעה או לעשות פעולות אחרות שהייתם מצפים מסלעים לעשות.

מה אתם חושבים על הטירוף החדש? האם הייתם משחקים בסימולטור הסלע? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 26.06.2014 | WarFox89 WarFox89

    חחחחחח לול

  2. 2

    18:24 26.06.2014 | sagimi sagimi

    XD XD

  3. 3

       | פורסם ע"י