הרשמה

כך נראה מחנה האימונים של קבוצת Cloud9

הטורניר הגדול של Dota 2 מתקרב

חדר מלא במחשבי גיימינג, בית מפואר שמכיל את שחקני כל הקבוצה, ושחקן אחד שעושה שכיבות שמיכה בגלל שהוא "לא האמין בקבוצה" - כך נראה מחנה האימונים של Cloud9. ההכנות לקראת טורניר The International של Dota 2 בעיצומן, והצוותים עובדים יום ולילה לקראת תחילתם של המשחקים. אחד המשתתפים בטורניר, קרטיס לינג(Curtis Ling),המוכר יותר בשם 'Aui_2000' מצוות Cloud 9, החליט לתעד את חבריו לצוות ימים ספורים לקראת הטורניר הגדול.

הסרטון מציג את הקבוצה מתאמנת לקראת הטורניר החשוב ביותר שהיה להם עד כה. למרות האווירה הטובה שנראית בסרטון, ישנם שחקנים שלא עומדים בלחץ ופורשים מהטורניר. דוגמה לכך הוא אדריאן "Era" קריזו(Adrian Kreyizu), שלפי קבוצתו, Fnatic, הלחץ הנפשי פגע בו והוא לא יוכל להתמודד בטורניר הקרוב. Fnatic הכריזו על שחקן מחליף שימלא את מקומו של קריזו, אבל הלקח ברור - בשביל לשרוד את עולם ה-eSport, צריך משמעת ברזל כמו של מיטב הספורטאים. מי שלא יכול להתמודד עם שעות האימונים הרבות והלחץ הרב שכרוך בחיים התחרותיים, לא ישרוד הרבה בתחום הזה.

טורניר ה-International הרביעי של Valve הולך גם לשבור שיאים בסכומי הפרסים. ביום ההכרזה על הטורניר הרביעי Valve הכריזה על ה-Compendium, המאפשר לשחקנים לרכוש כרטיסים ולקבל תוכן נוסף ל-Dota 2 ככל שיש יותר כסף ב"קופה". כרגע סכום הפרסים עומד על 10 מיליון דולר - סכום שלא נראה מעולם בטורנירי eSport.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:54 08.07.2014 | sagimi sagimi

    תעשו טובה ותעלו pewdiepie במקום זה...

  2. 2

       | פורסם ע"י