הרשמה

Fortnite - בנו את המבצר האולטימטיבי

סרטון חדש חושף: כך בונים חומה

Fortnite, משחק היריות הקואופרטיבי של יוצרי Gears of War, קיבל סרטון משחקיות חדש שחושף את תהליך בניית המבצר ונותן טעימה קלה לקרבות במשחק. לפי הסרטון, המשחק נראה כמו גרסה מורכבת וקבוצתית של משחק האינדי !Orcs Must Die, רק שהפעם אנו לא מטפלים רק במלכודות אלא במבנה כולו - המבצר שלנו. הסרטון חושף אפשרויות בניה רחבות שיאפשרו לנו לבנות את "מבצר החלומות", והמגבלה היחידה שלנו היא הדמיון (והמשאבים במשחק).

ב-Fortnite, אנו נשחק קבוצה של שורדים שבסך הכל מנסה לעבור את הלילה. מה קורה בלילה? נפתח פורטל לעולם אחר וממנו מגיחות מפלצות בהמוניהן. אם זה נשמע לכם כמו MInecraft – זה באמת די דומה רק שהפעם יש דגש חזק יותר על עבודה קבוצתית. במהלך היום יהיה עלינו לאסוף משאבים ולבנות מבצר שישמש את כל הקבוצה במאבקה נגד איום המפלצות. נוכל לבנות קירות ומלכודות, לשדרג נשקים ואת מגוון ההגנות שלנו וכן למצוא משאבים חדשים ונדירים שיפתחו לנו את הדרך לציוד שימושי וחזק יותר.

במהלך הלילה ישאר לנו רק להילחם ולקוות שנזכה לראות שוב את אור השמש, וכל זה בזמן שהקבוצה עושה את מיטב יכולתה לסגור את הפורטל המסוכן. כשהבוקר יגיח שוב, נצטרך לחזור לאסוף משאבים על מנת לתקן את הנזקים במבצר, להוסיף עוד הגנות ונשקים וחוזר חלילה.

Fortnite עדיין לא קיבל תאריך יציאה אבל ההרשמה לאלפא כבר נפתחה. תוכלו להירשם למשחק כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י