הרשמה

ב-Alien: Isolation נוכל לשחק את אלן ריפלי

אלן ריפלי ודמויות אחרות מהסרט יהיו זמינות למזמינים מראש

כל מעריץ מדע בדיוני ראה באיזהשהו שלב בחייו את "הנוסע השמיני", סרט הקאלט שיצא בשנת 78 ועשה סיוטים למליונים. הסרט הפך לסדרה מצליחה שקיבלה ספרים, חוברות קומיקס(ביניהם גם סופרמן נגד הנוסע השמיני), סרטי ספין-אוף ומשחקי ווידאו. אחרי הכשלון של המשחק Aliens: Colonial Marines, המפתחת Creative Assembly קיבלה את ההזדמנות להציל את כבוד הסדרה עם משחק אימה נאמן לסרט המקורי. ואם אתם רוצים לחוות עוד יותר את הסרט המקורי בתוך המשחק - כדאי לכם להזמין את המשחק. לאחרונה הוכרז כי המזמינים מראש יזכו לגלם את הדמויות מהסרט הראשון במשחק האימה המצופה.

השחקנית סיגורני וויבר (ריפלי המקורית מהסרטים) חוזרת בתור הקול של אלן ריפלי, ושחקנים כמו Tom Skerrit (דאלאס), Veronica Catwright(לאמברט), Harry Dean Stranton (ברט), ו-Ian Holm(אש) נתנו את קולם לדמויות מהסרט הראשון אותן נגלם בשתי משימות נפרדות מקמפיין המשחק. המשימה הראשונה נקראת "Crew Expandable", בה נגלם את כל הדמויות אחרי שהחייזר השתחרר בחללית. השלב ישים אותנו בשליטה על דמות אחרת, כל אחת עם נשקים משלה ומשימות שונות.

המשימה השנייה היא "Last Survivor",בה ריפלי צריכה להפעיל את מנגנון ההשמדה העצמית של החללית Nostromo ולברוח לפתחי שיגור חלליות הבריחה.

Alien: Isloation יושק ב-7 באוקטובר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י