הרשמה

EVO 2014: צפו באליפות העולם במשחקי מכות

משחקי הגמר של כותרי המכות הכי חמים

בזמן שהרבה אנשים מצפים ל-The International, טורניר ה-Dota 2, הגדול, סצינת משחקי המכות נפגשה שוב ב-Evo 2014, הטורניר הגדול בעולם בז'אנר.

הטורניר כולל מספר משחקים שונים בהם שחקנים התמודדו על תואר אלוף העולם: Ultimate Marvel vs. Capcom, Ultra Street Fighter IV, Super Street Fighter 2 Turbo, Injustice: Gods Among Us, The King of Fighters XIII, Killer Instinct, BlazeBlue: Chrono Pantasma, Tekken Tag Tournament 2 ואפילו Super Smash Bros. Melee, שחזר לתחרות אחרי כמה שנים של היעדרות. 3 ימים של תחרויות הסתכמו בחופן של קרבות גמר מותחים במיוחד, על ידי השחקנים הכי טובים בתחומם. אז מה היה לנו שם?

The King of Fighters XIII

את המקום הראשון בין מתמודדי The King of Fighters XIII, לקח ז'והן זנג(Zhuojun Zeng) הסיני, המוכר יותר בשם Qanaba|Xiao Hai. את המקום השני לקח Hajime Taniguchi (האג'ימה טניגוצ'י) היפני.

Injustice: Gods Among Us

הזוכה הגדול של Inhustice: Gods Among Us הוא דומיניק מקלאן, RG|SonicFox, האמריקאי שבחר בבאטגירל(BatGirl) ולקח את כל הקופה. את המקום השני לקח ברנט מק'קאסקיל(Brant McCaskill) שגם הוא אמריקאי. יש למעשה, כל שבעת הפיינליסטים ב-Injustice: Gods Among Us הם אמריקאים, הישג גדול לז'אנר הנחשב בעל שליטה אסייאתית מוחלטת, אבל קחו בחשבון שהמשחק מגיע מחברת WB האמריקאית בניגוד לרוב משחקי המכות.

Tekken Tag Tournament 2

היון-ג'ין קים(Hayun-Jin Kim) הקוריאני לקח את המקום הראשון בטורניר ה-Tekken Tag Tournament 2 אחרי שגבר על גנקי קומיסאקה(Genki Kumisaka) היפני בעזרת Heihachi ו-Armor King. יש לציין ששני השחקנים משחקים באותה קבוצה, אבל כאשר מדובר במשחקי הגמר - כל שחקן לעצמו.

Super Street Fighter 2

הגמר של Super Street Fighter 2 Turbo הפגיש שני צוותים, Team M3 ו-Team Japan ראש בראש על המקום הראשון. את המקום הראשון לקחו Team M3.

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

האירוע המרכזי של Evo בשנים האחרונות מורכב משני כותרי הלחימה המרכזיים של Capcom, ו-UMVC 3 הוא אחד מהם. אל הקרב הסופי הגיעו שני פייבוריטים: כריס ג'י וג'סטין וונג. אם נספר לכם מי ניצח זה קצת יהרוס את ההפתעה, אז צפו בקרב וגלו בעצמכם.

Ultra Street Fighter IV

המשחק החשוב ביותר בסצינה הוא Street Fighter IV, וגביע האליפות שלו הוא הנחשק ביותר בטורניר. למרבה הפלא שניים מהפייבוריטים הקבועים והשחקנים הטובים בעולם - Daigo Umehara ו-Infiltration - נפלו כבר במוקדמות ולא הצליחו להגיע לשלב רבע הגמר. הקרב הסופי היה בין Louffy ל-Bonchan, ואיזה קרב נהדר זה היה! שני השחקנים הביאו את מיטב היכולות שלהם, אבל רק אחד הצליח לשלוט על הקרב וחטף את הנצחון.

וכך נגמר לו עוד טורניר Evo. בדרך שמענו על Maya - דמות חדשה שתצטרף ל-Killer Instinct, על Raiden שיצטרף ל- Mortal Kombat X ואף קיבלנו את ההכרזה הרשמית על Tekken 7. כל מה שנותר עכשיו זה לחכות ל-Evo הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:31 14.07.2014 | ek355 ek355

    תודה על הכתבה :)

  2. 2

    12:12 15.07.2014 | colony colony

    jdcr בטקן טאג, לא מפתיע...
    מיכאל הישראלי הפסיד לו באליפות העולם בשלב מוקדם...
    כמו שאני הפסדתי למיכאל באליפות הארץ בשלב מוקדם (כשלא ידעתי מיהו בכלל חח)

  3. 3

       | פורסם ע"י