הרשמה

Evolve - צפו בקראקן בפעולה

אל תתעסקו עם המפלצת מהמעמקים

Evolve, משחק היריות שמציב קבוצה של ארבעה חיילים נגד מפלצת אימתנית אחת, קיבל השבוע סרטון משחקיות חדש שמציג את מפלצת ה-Kraken בפעולה. אם השם נשמע לכם מוכר, זה בגלל שהקראקן היא מפלצת ימית מיתולוגית שהופיעה באינספור סרטים ומשחקים. הסרטון פורסם על ידי אתר הגיימינג VG247 ומראה קרב שלם מתחילתו ועד סופו. הקראקן נחשפה במסיבת העיתונאים של Microsoft ב-E3, אך ללא משחקיות. כעת אנו יכולים לראות בדיוק מה היא שווה ואיך היא שונה מהמפלצת שאנחנו כבר מכירים.

בגרסה של Evolve, הקראקן היא מפלצת מהירה וערמומית המסוגלת לתקוף לטווחים רחוקים עם הזרועות הארוכות שלה. היא נראית מהירה יותר מ-Goliath, המפלצת הראשונה שנחשפה, ויש לה את היכולת לעוף ולקפוץ לגבהים. יחד עם ההתקפות הרחוקות, עושה רושם שזאת מפלצת פחות מוגנת מ-Goliath שצריכה לשמור על מרחק מהציידים. הדמות הכי מסוכנת עבורה היא ה-Trapper מכיוון שהוא יכול להגביל את התנועה שלה עם יכולות שונות.

Evolve צפוי לכלול 3 מפלצות בשלב ההשקה הראשוני. אם היינו צריכים לנחש, היינו אומרים ש-Goliath היא המפלצת ה"מאוזנת" בעוד ש-Kraken היא המפלצת המהירה והשברירית. אם זה אכן המצב, הכי סביר שהמפלצת השלישית תהיה גדולה מאוד, איטית ומשוריינת. ככה או ככה, סביר שנדע עוד ממש בקרוב כי Evolve נמצא במרחק של פחות מ-3 חודשים מאיתנו.

Evolve יושק ב-21 לאוקטובר עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:32 03.08.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    זה נראה עם כל כך הרבה פוטנציאל!

  2. 2

       | פורסם ע"י