הרשמה

קולנוע לגיימרים: The Raid 2

סרט האקשן הכי טוב שעוד לא ראיתם

רוב הסיכויים שמעולם לא שמעתם על הסרט The Raid ובטח שלא על סרט ההמשך The Raid 2: Berandal, אבל אם אתם אוהבים סרטי אקשן כדאי לכם ללמוד על שניים מסרטי האקשן הכי טובים שהעולם ראה מזה שנים. בואו נתחיל בהתחלה: The Raid: Redemption היה הסרט שהתחיל את הטירוף. מדובר בסרט אינדונזי (כן, קראתם נכון - אינדונזי) המספר על יחידה משטרתית שנשלחה למשימת התאבדות - השתלטות על בניין עוין ששייך לבוס מסוכן של המאפיה. הסרט הציג לעולם את אמנות הלחימה האינדונזית, הנקראת סילאט - סגנון לחימה מהיר עם שימוש רב בסכינים, בעיטות ולפיתות. מי שממש מבין במשחקי מכות בטח מכיר כמה דמויות מזכיונות שונים עם סגנון הלחימה המעניין הזה, כמו הדמות Baraka מסדרת Mortal Kombat. הסרט המקורי הוצג בפסטיבל Sundance לצד כל הסרטים ה"אנטי-הוליוודים" וגנב את ההצגה ב-2011, ואחרי ההצלחה הרבה שצבר הוא עשה זאת שוב השנה עם סרט ההמשך, The Raid 2: Berandal.

בניגוד לשמו, The Raid 2 לא כולל אפילו פשיטה אחת בכל הסרט אבל הוא כן כולל קטעי אקשן מטורפים ואלימים ועלילה לא רעה בכלל. הוא מספר על ראמה, גיבור הסרט הראשון, תקופה קצרה אחרי הפשיטה הגדולה. ראמה מגוייס על ידי שוטרים מפוקפקים המנהלים יחידה סודית למציאת שוטרים ונציגי ציבור מושחתים. המשימה של ראמה היא לחדור לארגון פשע מסוכן ולמצוא הוכחות למעורבות עם מפקדי המשטרה. כמו הסרט הראשון, לוקח לאקשן קצת זמן להתפתח אבל אחרי חצי השעה הראשונה, אתם תראו הרבה יותר אקשן מדיאלוגים. כבר ברגע שראמה מגויס, הוא נשלח לכלא כדי להתחבר עם אסיר מארגון הפשע וכמו שאתם יכולים לנחש - הוא לא התקבל בזרועות פתוחות בקרב האסירים האחרים. חוץ מסצינת הקרב המטורפת בכלא, הקטע שבאמת נשאר איתי אחרי הסרט זה סצינה עם לוחמת שמשתמשת בפטישים. מסתבר שיש המון דרכים להרוג בן אדם עם פטיש! אם אתם אוהבים משחקי מכות וסרטי אקשן עם יותר אמנויות לחימה מאשר רובים ופיצוצים, The Raid 2 הוא הסרט בשבילכם. ואם עדיין לא ראיתם את הסרט הראשון - אני ממליץ בחום להתחיל איתו קודם.

עושה חשק לשחק ב: Mortal Kombat

לא רק שלמורטל קומבט יש לוחם סילאט משל עצמו (Baraka שהזכרתי מקודם), הוא גם משחק המכות שהכי מתאים לרמת האלימות בסרטי The Raid. כי כשאתה מטיח את הראש של מישהו בקיר, ניצחת אותו... אבל כשאתה מטיח של הראש של מישהו בקיר 5 פעמים ואז בועט בו בצורה שלא משאירה הרבה שיניים, אתה עושה לו Fatality.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י