הרשמה

הייתם רוצים לראות סדרת ספינאוף ל-Resident Evil?

לא בטוח אם Arklay תקבל אור ירוק

סדרת המשחקים המצליחה Resident Evil לא קיבלה רק שורה ארוכה של משחקים, עם השביעי במספר שצפוי לקבל הכרזה בקרוב ואף גרסאת שחזור למשחק הראשון, אלא גם שורה של סרטים מצליחים למדי (בסקאלה של סרטים מבוססי משחקים). אך הפעם מדובר במשהו קצת אחר: לא עוד סרט בכיכובה של מילה ג'ובוביץ (Milla Jovovich) אלא סדרת ספינאוף שמחזירה אותנו לתחילת הסיפור. הסדרת, הנקראת Arklay, נמצאת בשלבי קונספט ראשוני בלבד וצפויה להגיע למסכים במהלך 2015, במידה והיא תקבל אור ירוק ותזכה להפקה.

לפי התיאור שנחשף באתר ManceMedia, הסדרה תעקוב אחר הבלש ג'יימס ריינהארט (James Reinhardt), שחוקר רציחות מסתוריות ב-Racoon City. למי שלא מכיר, העיר רקון היא המקום בו התפרצה המגיפה - בתוך בסיס מחקר שנמצא עמוק מתחת לאדמה. Arklay, עליו נקראת הסדרה, הוא איזור הררי צפונית לרקון עם אחוזה מטרידה וקריית מחקר סודית. "העיר מסתירה קונספירציה אפלה. כשהוא לומד שוירוס קטלני מחובר להכל, ריינהארט מגלה שהוא כבר נדבק. בלי הרבה זמן לצידו, הוא חייב לפתור את הקונספירציה כדי להציל את חייו", נכתב בתיאור.

למטה תוכלו לראות את סרטון הקונספט לסדרה. זהו סרטון ששימש להצגת הסדרה מול חברות ומשקיעים, והוא לא כולל חומר מקורי אלא קטעים ערוכים מסרטים וסדרות קיימים כמו "חניבעל" ו"שבעה חטאים". צפו בסרטון וספרו לנו - האם הייתם משקיעים בסדרה Arklay?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י