הרשמה

Twitch.tv הכריז על הגבלות חדשות

הגולשים לא מרוצים מהשינויים אחרי הרכישה על ידי גוגל

בחודש שעבר הוכרז כי חברת גוגל רכשה את אתר ההזרמות Twitch.TV בסכום מטורף של מליארד דולר. כבר אז יוצרי התוכן והצופים באתר העלו את חששותיהם לגבי שינויים לרעה שעלולים להגיע בעתיד. ובכן, מצטערים לאכזב אבל השינויים אכן הגיעו והם ממש לא לטובה.

הבלוג של Twitch התעדכן השבוע עם שני שינויי מדיניות שהולכים לעשות חיים קשים להרבה מאוד יוצרי תוכן. בתור התחלה, הוכרז כי סרטוני ארכיון (VOD) לא ישמרו יותר לזמן בלתי-מוגבל לדרישת היוצר, אלא לפרק זמן של שבועיים בלבד, או 60 יום ליוצרים עם מנוי "טורבו" או שותפות. סרטונים של שידורים מלאים מתחילים כבר להיעלם מהספריות, אך סרטוני Highlights אמורים להיות בטוחים. להבא, הסרטונים היחידים שיוכלו להישמר לזמן בלתי-מוגבל הם סרטוני Highlights מתחת לשעתיים באורך. לשינוי הזה יש גם חצי כוס מלא: מעתה סרטוני ה-VOD יהיו באיכות טובה יותר וייתמכו על ידי מכשירי מובייל. בנוסף, הושק סט כלים חדש שיאפשר ליוצרים לערוך ולהעלות תכנים ביתר קלות.

גם סרטוני ה-VOD ששרדו את הנקיון ייאלצו להתמוד עם איום חדש שמטריד יוצרי YouTube כבד חודשים: זיהוי קולי לאיתור קטעים המוגנים בזכויות יוצרים. כל הסרטונים שנסרקו ונמצא שיש בהם מוזיקה ללא הרשיון המתאים (כולל מוזיקה מתוך המשחק עצמו), "ייענשו" על ידי חצי שעה של דממה. ההגבלה הזו אינה חלה על שידורים חיים כמובן, אבל היא הופכת אלפי סרטוני VOD לסרטונים ללא סאונד.

מה אתם חושבים על ההגבלות החדשות של Twitch.tv? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:38 07.08.2014 | ek355 ek355

    איפה האידיוט ההוא שאמר לי שאני חושב שאני חכם גדול וליגלג עליי, חכה עכשיו שהם יכניסו את הגוגל פלוס ותיראה איך הם יהרסו את twitch.

  2. 2

    19:34 07.08.2014 | sagimi sagimi

    רק לא google !!!

  3. 3

    16:59 08.08.2014 | Bezo Bezo

    הרכישה של twitch ע"י גוגל אין לזה שום אישור רשמי גם לא ע"י רשם החברות בארה"ב.
    אז זה עדיין שמועה לא יותר מזה. אז תערכו את המשפט הזה לפחות.

    ותעדכנו את הכתבה כי היום הם פרסמו שההגבלה של השעתיים בוטלה ואפשר לשמור Highlights ללא זמן מוגבל. (באורך הסרטון ולא בזמן שזה נשמר).

  4. 4

       | פורסם ע"י