הרשמה

צפו במשחקי הגמר של טורניר ESL One CS:GO

מי תיקח את הגביע ו-250,000$?

טורניר ה-ESL One מתקרב אט אט אל שלבי ההכרעה, עם שלבי רבע הגמר מאחורינו.

למי שלא יודע, טורניר ה-ESL One הוא טורניר ה-Counter Strike: Global Offensive הגדול בעולם. הטורניר מארח 16 קבוצות מכל חלקי העולם שהבטיחו את מקומם לאחר שניצחו קבוצות אחרות בטורנירים אזוריים. הטורניר מחלק את 16 הקבוצות לבתים משם 2 קבוצות מכל בית יזכו להעפיל אל שלבי הפליאוף.

מבית א' עלו Ninjas In Pyjamas השוודים ו-Epsilon Sports הצרפתים. שתי הקבוצות לא התקשו מול HellRaisers הרוסים ו-Team Wolf ההודים שנכנסו ברגע האחרון לטורניר לאחר ש-TEAMGLOBAL נפסלו. בית ב' דאג לספק משחקים צמודים יותר שבסופם עלו Natus Vincere המוכרים לכולם בתור Na’Vi ו-LDLC הצרפתים.

בית ג' לא השאיר יותר מדי מקום להפתעות. שתי הפייבוריטיות של הבית, Fnatic ו-Virtus.Pro דאגו לסלול לעצמן את המסלול המהיר אל שלבי הפלייאוף. Fnatic עברו את שלבי הבתים ללא הפסד אחד. עכשיו נשאר ל-Virtus.Pro להפיק לקחים מהמשחק הקודם שעברו נגד Fnatic.

בית ד' העלה את Cloud9 האמריקאים ואת Team Dignitas הדנים. השניים יפגשו את Epsilon Sports ו-Ninjas In Pyjamas בשלבי רבע הגמר.

במשחקי רבע הגמר Na’Vi הפסידו ל-Fnatic 2:1 ובכך איבדו את הזכות להשתתף בשלבים המאוחרים יותר. Fnatic יפגשו את Team Dignitas בשלב חצי הגמר לאחר שניצחו 2-0 את Epsilon הצרפתים.

Cloud9 לא הצליחו לשמור על המומנטום משלבי הבתים ונכנעו ל-Ninjas In Pyjamas 2-1. הנינג'ות יפגשו את LDLC הצרפתים במשחק חצי הגמר.

משחקי חצי הגמר יתחילו היום(ראשון) בשעה 11 בעוד משחק בגמר יהיה בשעה 17:00. על מי אתם מהמרים? למטה תוכלו לראות את משחקי רבע הגמר וכן את השידור החי של משחקי הגמר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י