הרשמה

מפתחי Tomb Raider "לא התכוונו" לבלבל אותנו

למה הבלעדיות ל-Xbox One לא הובהרה? מפתחת המשחק מנסה להסביר

המפתחת Crystal Dynamics פרסמה בסוף השבוע פוסט חדש שעוסק בשאלות שעלו לאחר ההכרזה כי Rise of the Tomb Raider יושק בלעדית ל-Xbox One. בפוסט מובהר כי המשחק אכן יושק על ה-PS4 וה-PC בשלב מאוחר יותר, וכי הבלעדיות היא מותנית בזמן.

הכל התחיל לפני שבועיים, כשהוכרז במהלך כנס Gamescom כי המשחק הבא בסדרת Tomb Raider המחודשת יושק בלעדית עבור ה-Xbox One בתקופת החגים של 2015 (אוקטובר-דצמבר). בשנים האחרונות, הכרזות מהסוג הזה מלוות בלא מעט חוסר שקיפות באשר לבלעדיות - האם המשחק יהיה בלעדי לפלטפורמה אחת כל ימי חייו או שמדובר בבלעדיות זמנית של מספר חודשים או יותר? זה מידע שהחברות בדרך כלל לא מוסרות לנו כדי לקדם את המכירות על הקונסולה. בפוסט שעלה בבלוג של המפתחת Crystal Dynamics, היא ניסתה להרגיע קצת את זעם המעריצים והדגישה שוב ששיתוף הפעולה עם מיקרוסופט הוא לטובת המשחק.

הפוסט אף הציע תשובה לשאלה הקשה "למה מיקרוסופט, Square Enix או Crystal Dynamics לא אמרו מראש שמדובר בבלעדיות זמנית? למה כל השפה הלא-ישירה?", עם התשובה "בהחלט לא התכוונו לגרום שום בלבול עם ההכרזה. הבמה של מיקרוסופט בגיימסקום היתה מקום נהדר לעשות את ההכרזה הראשונית, אבל לא בהכרח המקום להיכנס לפרטים." האמת? לא התרשמנו מהתשובה הזו, שכן גם ההכרזה הראשונית בבלוג של Crystal Dynamics נשארה מסתורית והציעה לשחקני ה-PC וה-PS4 להסתפק ב-Lara Croft and the Temple of Osiris - משחק ספין-אוף בסגנון ארקייד שאינו קשור לעלילה הראשית.

מה דעתכם בעניין? האם למעריצים יש סיבה לכעוס על Crystal Dynamics?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י