הרשמה

Escape Dead Island יגיע אלינו בנובמבר

משחק ספין-אוף לסדרת הזומבים המצליחה

סדרת משחקי הזומבים Dead Island אמנם לא קיבלה את הציונים הכי מפרגנים מול המבקרים, אבל היא בהחלט כבשה את הגיימרים והצליחה להגיע לנתוני מכירות מרשימים. וכולנו יודעים מה מגיע יחד עם נתוני מכירות גבוהים - משחקי ספין-אוף! אז מספר חודשים לפני Dead Island 2 המצופה, ובמקביל לספין-אוף אחר המבוסס על הסדרה - Dead Island: Epidemic, הוכרז היום על Escape Dead Island - משחק אקשן מגוף שלישי. במהלך שהפך לטרנד בשנה האחרונה, Escape Dead Island יהיה "מחוות פרידה" לפלטפורמות הדור הקודם ויכין את הקרקע להשקה של Dead Island 2 לדור הבא בלבד.

Escape Dead Island חוזר למקורות ומגולל את סיפורו של קליף קאלו (Cliff Calo), שהגיע לאי באנוי (בו התרחש המשחק Dead Island) כדי לחקור אירועים לא מוסברים. קליף יגלה את המקור להתפרצות הזומבים ויחשוף את האירועים שמובילים למשחק ההמשך Dead Island 2, המתרחש בקליפורניה. בניגוד למשחקים ה"ראשיים" בסדרה, Escape Dead Island יתמקד בגיבור אחד בלבד וישים דגש על העלילה והאירועים. אך אל תחשבו שמדובר כאן במשחק עלילתי לגמרי כמו The Walking Dead - עדיין נוכל לחסל זומבים במגוון דרכים ולהשתמש בכל נשק שבא ליד כדי לעשות זאת.

Escape Dead Island יושק עבור ה-PC, Xbox 360 ו-PS3 ב-21 לנובמבר. אם אתם מעריצי הסדרה, תשמחו לשמוע שרכישה מוקדמת של המשחק תזכה אתכם בגישה מובטחת לבטא של Dead Island 2.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י