הרשמה

CS:GO - המשחק השני הנצפה ביותר ב-Twitch.Tv

מה גרם לעליה המטורפת בנתוני הצפיה?

חברת הזרמת הוידיאו Twitch שחררה את מצעד הנצפים ביותר שלה כמו שעושה כל חודש. ההפתעה הגדולה של החודש הייתה העבודה שמשחק היריות CS:GO הצליח להתעלות על משחקים כמו Dota 2 ו-Minecraft ולהגיע למקום השני ברשימת המשחקים הנצפים ביותר. כמו שאתם כנראה יכולים לנחש, את המקום הראשון לקח League of Legends לקראת אליפויות העולם בקוריאה.

CS:GO קפץ 3 מקומות בחודש אחד וטיפס ממקום חמישי לשני. העלייה של המשחק אולי מפתיעה, אך מוסברת לגמרי. העלייה בנתוני הצפייה במשחקי CS:GO נובעת מהעובדה שטורניר ה-ESL Cologne נערך באותו חודש. במספרים, כמעט 3 מיליון אנשים צפו במשחקי הטורניר שעזרו לקדם את מעמדו ב-Twitch.

טורניר ה-ESL הוא הטורניר CS:GO הגדול ביותר בעולם. הטורניר הביא את 16 הקבוצות הטובות ביותר להתחרות על פרס של 100 אלף דולר וכמובן על הזכות להיות הקבוצה הטובה ביותר ב-CS:GO. הקבוצה שלקחה את הטורניר היא Ninjas in Pyjamas השוודית. הקבוצה שמרה על מאזן נצחונות כמעט מושלם מלבד הפסד ל-Epsilon Sports הצרפתים.

האם ההצלחה החודשית של CS:GO ב-Twitch תחזיר את המשחק לתהילת העבר שלו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:31 11.09.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    המשחק מחזיק עדיין תהילה,מקום חמישי זה מקום מכובד בכל זאת,והכי חשוב זה איך שVALVE ממשיכים להרוויח אלפי שקלים מנשקים שבכלל לא עוזרים לשחקן(:

  2. 2

    16:46 11.09.2014 | colony colony

    המשחק כל כך מצליח נטו בגלל השקעה גם מצד VALVE בפיתוח ליגות, שלא משאירה את הקהילה מאחור.
    חבל שההשקעה בעדכונים במשחק עצמו לא חכמה כמו בליגות... ומוציאים עדכונים מטומטמים כל שבוע במקום לתקן דברים שהקהילה מבקשת בלי הפסקה

  3. 3

    17:20 11.09.2014 | elfah elfah

    העיקר בפורום של ויגיימס אין אפילו מנהל ולא דואגים לקהילה בארץ רק בפורומים אחרים יש תזוזה וחבל שפה אין מי שידאג לנו

  4. 4

    13:07 12.09.2014 | Remember Remember

    אחלה משחק, מאתגר ופשוט זורם טוב. אני דווקא אוהב שיש כל מני פרסים, מדבקות ונשקים - לא היה ב 1.6 לכן אני מוצא את המשחק הזה להרבה יותר טוב ומהנה. וכמובן DUST 2

  5. 5

       | פורסם ע"י