הרשמה

סיכום אליפות העולם של League of Legends

פספסתם את השידור החי? הנה כל משחקי הגמר במקום אחד

טורניר ה-World Championship 2014 שהתרחש בסיאול, קוריאה הגיע לסיומו מוקדם יותר היום. הטורניר, שאיחד את מיטב קבוצות ה-League of Legends מרחבי העולם, הגיע לשיא לאחר כמעט חודש וחצי של תחרויות ומשחקים.

הקבוצות שהגיעו לרבע הגמר הן: Samsung White, Samsung Blue, Team SOLOMID,Cloud 9,Star Horn Royal Club, Edward Gaming, Najin White Shield ו-OMG. שמונת הקבוצות נפגשו לאחר שעברו את שלבי הבתים האזוריים של כל קבוצה. אז מה היה לנו שם ואיזו קבוצה לקחה את הגביע? מי שרוצה להוסיף קצת מתח לצפיה יכול לוותר על הטקסט של כל משחק ולהסתפק בסרטון בלבד.

משחקי רבע הגמר

Samsung White vs. Team SOLOMID 3-1

שלבי רבע הגמר נפתחו כאשר Samsung White(קוריאה) פגשו את Team SOLOMID(ארה"ב). הקבוצות נלחמו אחת בשניה והיה אף נראה לרגע שלמרות הפער של 2-0 שפתחו הקוריאנים, TSM יצליחו לחזור לעניינים. לבסוף Samsung White התאפסו על עצמם ועלו לשלב חצי הגמר.

Samsung Blue Vs. Cloud9 3-1

הקבוצה השניה של סמסונג לא נבהלה לנוכח הקבוצה האמריקאית ונפטרה ממנה לאחר 3-1 קליל.

Star Horn Royal Club vs. Edward Gaming 3-2

קרב הענקים של סין היה אחד המותחים שהיו בטורניר. Star Horn Royal Club לקחו את הניצחון מידיהם של Edward Gaming והעפילו לשלבי חצי הגמר לאחר חמישה משחקים מלחיצים ביותר.

Najin White Shield vs. OMG 0-3

למרות השם המפציץ של הקבוצה, Najin White Shield הקוריאנים לא עשו רושם על OMG שניגבו איתם את הרצפה ועלו על חשבונם לחצי הגמר.

משחקי חצי הגמר

Samsung Blue vs. Samsung White 0-3

אין ספק מי מבין שני הקבוצות הקוריאניות הוא האח הגדול. Samsung White לא התקשו בלהביס את הקבוצה השנייה וניצחו אותם 0-3 ללא שום תקלות מיוחדות.

Star Horn Royal Club vs. OMG

OMG ניסו להמשיך את הרצף המצויין מרבע הגמר וכמעט עשו זאת. אבל לאחר חמישה משחקים קשים Star Horn Royal Club הצליחו להטיש לגמרי את OMG והצליחו שוב, ברגע האחרון, לעלות אל משחקי הגמר.

משחק הגמר

Samsung White vs. Star Horn Royal Club 3-1

Samsung White, הקבוצה הביתית של הטורניר ששלטה ללא ערעוריון בטורניר הצליחה לגבור על הקבוצה הסינית ולקחה לעצמה סכום של 1,000,000$ הביתה. אין שום ספק שהם הביאו כבוד גדול לקוריאנים שבאו לעודד אותם.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י