הרשמה

צפו בטיזר הראשון של "מלחמת הכוכבים: פרק 7"

ושהכוח יהיה איתכם

בחודש אוקטובר של שנת 2013 קרה דבר שהסעיר את העולם. חברת הסרטים המוכרת Disney קנתה מ-Lucas Arts את הזכויות לסדרת המדע הבדיוני המצליחה Star Wars.

הרכישה של הזכויות עוררה לא מעט תגובות של מעריצים שאמרו שהיה עדיף להשאיר את סדרת הסרטים המיתולוגית כמו שהיא, במיוחד לאחר ההתעסקות החוזרת בה שהולידה את הסרטים "הראשונים" של הסדרה (פרקים 1-3), שעל דעת הרבה המעריצים היו ילדותיים וחסרי עומק.

עכשיו Disney משחררת את הטריילר של הסרט השביעי בסדרה בשם The Force Awakens. האם יקרה כאן נס ומתישהו בדצמבר 2015 כולנו נוכל לומר שהבחירה להמשיך את סדרת הסרטים הייתה משתלמת או שכמו תמיד נתחרט על העובדה שנשארנו לחיות עוד יום בעולם שרומס חלומות ילדות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:35 30.11.2014 | ArchPsion ArchPsion

    תסלחו לי אבל השאלה בסוף הכתבה טיפשית וילדותית. היו המון שהתלוננו שהסרטים החדשים של סטאר טרק הרסו את הסדרה, היו המון שהתלוננו שהסרטים של שר הטבעות הרסו את הספרים, ותמיד יהיו כאלה לא חכמים בלשון המעטה שיתלוננו. שורה תחתונה, אם מישהו לא חושב שצריך להמשיך את הסדרה מוזמן לעולם לא לצפות בסרטים החדשים. הבעיה נפתרה. ראיתם איזה פשוט זה?
    סרט חדש ל-ע-ו-ל-ם לא יכול להוריד מהאיכות של זה שבא לפניו. הוא יכול להיות פחות טוב, אבל תמיד יהיה לנו את הסרטים הישנים במלוא הדרם. ומי שאומר שסרט חדש "הרס לו את הישנים"... נו... הוא פשוט אוהב להתבכיין.

  2. 2

       | פורסם ע"י