הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של דצמבר

מה מחכה לנו בחינם החודש?

Games with Gold, שירות הפרימיות של Xbox הנותן לנו להנות ממשחקים חינמיים כל חודש, חושף את רשימת המשחקים החינמיים לחודש דצמבר. ולפי איך שזה נראה, מיקרוסופט בונה על כך שנישאר בבית לשחק בחורף הזה.

Xbox One

Worms Battleground - המשחק ששוחרר בקיץ, ישלב את האלמנטים האהובים של הסדרה המוכרת. המשחק החדש יגיע עם 65 נשקים כאשר עשרה מהם חדשים לגמרי. שחקנים יוכלו להנות מ-25 משימות קמפיין, עשר שלבי Time Trial וכמובן מצבי רשת שיציבו אתכם נגד חברים או שחקנים מרחבי העולם.

Xbox 360

The Raven: Legacy of a Master Thief - משחק פאזלים וחקירות מציב אותנו בשנות ה-60, כאשר גל פשיעה רחב מתבצע ע"י גנב בשם The Raven, שעל פי השערות כבר נהרג. המשחק מתפרס על שלושה פרקים בהם נוכל לגלות את זהות הרוצח. שחקנים שאוהבים את הז'אנר יוכלו ליהנות ממגוון חידות ופאזלים שאינם דווקא קשורים לעלילה הראשית. המשחק יהיה זמין מה-1 לדצמבר ועד ה-15.

SSX - אני צריך להוסיף עוד? משחק הסנובורד הכי משוגע שקיים מגיע בחינם לשחקני ה-Xbox 360. שחקנים יוכלו להנות מתשעה מסלולים לא רציונלים ומגוון דמויות. למי שלא מכיר, SSX הוא משחק הסנובורד הכי מוגזם בסביבה. בין אם אתם אוהבים את הז'אנר או לא, SSX הוא אחת מהדרכים הטובות ביותר להעביר את הזמן הפנוי שלכם. המשחק יהיה זמין החל מה-16 לדצמבר ועד ה-31.

זה הכל לחודש הזה! מה דעתכם על המשחקים החינמיים של Xbox לדצמבר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י