הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של דצמבר

Injustice Ultimate Edition, טרילוגיית Hitman ועוד!

אין שום ספק שהחורף מגיע כולנו בליבנו יודעים כי זה הזמן הטוב ביותר להתכרבל ליד הקונסולה האהובה עלינו. אם במקרה יש לכם PS4, PS3 או PS Vita, זה הזמן מצוין להתחמש במנוי PS Plus ולקבל אחלה משחקים בחינם. הנה המשחקים החינמיים של חודש דצמבר למנויי השירות.

Playstaion 4

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - משחק המכות המצויין מבית היוצר של Mortal Kombat עושה דרכו אל ה-PS4 ויאפשר לכם להילחם עם גיבורי או אויביי DC.

Secret Ponchos - משחק ארקייד בסגנון המערב הפרוע המאפשר לכם לצאת לקרבות נגד או עם חברים ברחבי הרשת.

Playstaion 3

Hitman HD Trilogy - אם אהבתם את משחק ה-Hitman האחרון ורציתם עוד, אתם מוזמנים לצלול לעולם של נוסטלגיה עם טרילוגיית Hitman HD הכוללת את: Blood Money, Silent Assassins ו-Contracts.

Deadly Premonition: The Director’s Cut - אם אתם מחפשים סיפור טוב, אתם מוזמנים לנסות את Deadly Premonition, משחק בילוש המשלב אלמנטים של אימה. מעבר לעלילת הסיפור המותחת, שחקנים יכולים להנות מתוכן End-game חדש למשחק.

PS Vita

Final Horizon - המשחק הקטן והחביב הזה ישלח אתכם לסיורים ברחבי הגלקסיה במטרה להילחם עם גלים אחרי גלים של חייזרים כועסים במטרה לחקור את החלל לעומק.

Titan Attacks - משחק הארקייד המגניב המציב כמה אלמנטים חדשים של משחקיות אולי יכולה להיות הבחירה למי שאין את כל הזמן שבעולם לשבת ולהיכנס למשחק.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על המשחקים החינמיים של החודש?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:17 03.12.2014 | DrizziTx DrizziTx

    חוזרים לדברים הטובים, ח"ח לסוני!

  2. 2

    18:37 03.12.2014 | sagimi sagimi

    hitman שווה
    תגידו זה לתמיד?
    אם אני קונה PS יש לי את כל המשחקים החינמיים שיצאו מכל הזמנים או שזה מתחלף כל חודש?

  3. 3

       | פורסם ע"י