הרשמה

לא תאמינו למה הבחור הזה תקף מוכר בחנות GameStop

ואיך Sonic קשור לעניין?

רק התחלנו את 2015, והנה מגיע אחד הסיפורים ההזויים של השנה... זה מתחיל כך: אדם תקף עובד ברשת GameStop בארה"ב עם תרסיס פלפל. לפי הסרטון לא נראה שהעובד נפגע, אבל בטח תהיתם למה שמישהו יעשה דבר כזה? הסיפור נהיה אפילו יותר מוזר כשמגלים שהתקיפה קשורה למשחק Sonic Boom של נינטנדו, בנסיבות מוזרות במיוחד.

למי שלא יודע, Sonic Boom הוא מעין "ריבוט" של סדרת Sonic ומהווה את הגישה של נינטנדו לזכיון האהוב של Sega. נינטנדו "שכרה" את הזכיון של Sonic מ-Sega למשך 3 שנים וכיוונה אותו לגילאים יותר צעירים עם המשחק והסדרה המצויירת Sonic Boom. מתחיל להישמע הגיוני? אז הבחור שיחק ב-Sonic Boom, התעצבן על כך שהמשחק גרוע וילדותי, והלך לתקוף עובד של רשת חנויות המשווקת את המשחק? לא ממש...

לפי הפוסט המפורט שפרסם בפייסבוק, כריסטיאן ווסטון צ'אנדלר פתח במחאה נגד נינטנדו וכל הרשתות שמוכרות את מוצרי Sonic Boom בגלל שהזרועות של סוניק כחולות. כלומר, הן כחולות ב-Sonic Boom אך בעבר הן היו בצבע גוף - וזה מה ששלח את מר צ'אנדלר לכלא על תקיפה. כמובן שזה לא התחיל בתקיפה: צ'אנדלר השחית קופסאות ופוסטרים של המשחק ומוצרי נלווים, ואף "החביא" בחנות Toys'R'Us את כל צעצועי Sonic Boom עם הידיים הכחולות כדי שאף אחד לא יקנה אותן. לבסוף, הוא נכנס לסניף GameStop כשכבר ידעו על מעלליו והחרימו אותו מהחנות. לפי הפוסט שלו, שני עובדים בחנות פנו אליו בצורה "מפחידה ומאיימת" ודרשו ממנו לצאת החוצה. לאחר שהרגיש "מאויים", צ'אנדלר פעל מתוך "הגנה עצמית" ותקף את העובד עם תרסיס פלפל.

אנחנו עדיין מתקשים להאמין שהסיפור הזה אמיתי ולא חלק מאיזושהי בדיחה מורכבת. מה דעתכם בעניין?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י