הרשמה

Battlefield Hardline מקבל בטא פתוחה לכל הפלטפורמות

מה השתנה מהבטא הקודמת? בקרוב נגלה

Battlefield Hardline, המשחק הראשון בסדרת היריות המצליחה שיעקוב אחר שוטרים ופושעים במקום לוחמה צבאית, יקבל בקרוב בטא פתוחה לכל הפלטפורמות. תאריך היציאה עדיין לא נחשף, אך המפתחת Visceral טפטפה כמה פרטים על מצבי המשחק שנוכל לנסות ומבטיחה חוויה שונה לגמרי מזו שהכרנו ב-2014.

במהלך תערוכת E3 ביוני 2014, Battlefield Hardline קיבל בטא פתוחה ומורחבת למחשב ולפלייסטיישן. באותו זמן המשחק היה אמור לצאת באוקטובר 2014, אך הפידבקים מהבטא לא היו כל כך חיוביים והמעריצים ראו את Hardline בתור לא יותר מ"מוד של Battlefield 4". בינתיים Hardline חזר לשולחן השרטוטים ונדחה ל-2015, ובקרוב נוכל לראות האם Visceral הצליחו ליצור חוויה שונה לגמרי, או שזו עדיין אותה גברת בשינוי אדרת.

הבטא הפתוחה של Battlefield Hardline תכלול שני מצבי משחק: Conquest יציב שתי קבוצות של 32 שחקנים אחת נגד השניה בקרב קלאסי וכאוטי של שוטרים נגד פושעים; ו-Hotwire, המצב המסקרן יותר, שיתמקד בלוחמה ברכבים במהירות גבוהה במיוחד. תתכוננו למרדפים משטרתיים והרבה הרס על הכביש.

Battlefield Hardline יושק ב-19 במרץ 2015 עבור המחשב האישי, Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 ו-Playstation 4. תאריך הבטא הפתוחה עדיין לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י