הרשמה

טורניר Heartstone הופסק בגלל התקפות DDos

נצחון נוסף לטרולים

על פניו, זה היה אמור להיות יום שכולו הנאה. שחקנים מרחבי העולם נפגשו ונלחמו במתמודדים שונים מרחבי העולם בטורניר Kinguin Winter Invitational והבטיחו חווית Hearthstone כמו שלא ראינו הרבה זמן.

לצערנו קיבלנו את ההפך. למרות שהקרבות הראשונים התחילו ללא הפרעות ושחקנים כמו Amaz(הונג קונג), Gaara(גרמניה) ו-Firebat(ארה"ב) הצליחו להעפיל לשלב הבא, המשחקים הנוספים נדחו בגלל התקפת DDoS שהתחילה במהלך הטורניר.

הצרות התחילו להופיע ש-Powder(שוודיה) עלה לשחק נגד MaSsan(ארה"ב) ובשחק השלישי שלהם, השחקן הראשון רק היה יכול לראות את השני תוקף אותו ללא יכולת להגיב. השוודי איבד את מקומו בטורניר עקב חוקי הטורניר שקבעו כי שחקנים המתנתקים במהלך המשחק יפסידו אוטומטית.

לרוב מזלו של השוודי, ההתנתקויות המשיכו להופיע אצל שחקנים אחרים שלבסוף גרמו למארגני הטורניר להחליט כי אי אפשר להמשיך ולפסול את המשתתפים בשל מצב שהם לא אחראים עליו.

בהודעה ששחררו לעיתונות נמסר: "אנחנו מאוד מצטערים על איך שהדברים התגלגלו היום, למרות שלא יכולו צפות מראש את כמות התקפות ה-DDoS שיהיו באותו יום. החלטנו לדחות את הטורניר על מנת לתת לכל השחקנים סיכוי הוגן להציג את היכולת הטובה ביותר שלהם. עקב כך, משחקים שהושפעו מההתקפות (Neirea vs. Ekop, MaSsan vs. Powder ו-StrifeCro vs. ThijsNL) ישוחקו שוב. משחקים שהוכרעו ולא סבלו מבעיות תקשורת לא ישחוקו שוב." 

נכון לעכשיו, אין תאריך רשמי מתי הטורניר יחזור, אבל נדע יותר ביום שני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י