הרשמה

תופעת הטיית המשחקים ב-CS:GO מחמירה

Valve נלחמת עם יתר אגרסיביות בתופעה

תופעת מכירת המשחקים, הנחשבת לאחת התופעות הבעיתיות בכל ענף ספורט, נחתה לא מזמן בעולם משחקי ה-eSport ומתקשה להיעלם. למזלנו חברת Valve לוקחת את התופעה ברצינות ומונעת משחקים וקבוצות שלמות לשחק בטורנירים ומחרימה אותם משרתי המשחק וטורנירים גדולים.

לפי מידע הנמצא בדף הבית של טורניר ה-ESL (אחד מתאגידי ה-eSports הגדולים בעולם), שלושת הקבוצותEpsilon eSports, ESC Gaming ו-WinneR נמצאות תחת חקירה, ונכון לעכשיו הן מושעות מהאפשרות להשתתף בטורניר ה-ESL שיערך בפולין עקב חשדות להטיית משחקים.

חברת Valve פרסמה במקביל להודעה שעלתה באתר של ESL, הודעה בה שמות של שחקנים נוספים החשודים במכירת משחקים ובעצם הוציאה עוד 14 שחקנים מחוץ למירוץ. בנוסף לשמות השחקנים המורחקים, החברה פרסמה הודעה בה נרשם: "ההרחקות הן ללא הגבלות זמן, ואנחנו לא נבדוק את האפשרות להחזיר שחקנים עד שנת 2016. שחקנים מקצוענים, קבוצות וכל מי שקשור בדרך כלשהי למשחקי ה-CS:GO צריכים להימנע לגמרי מלהמר על משחקים".

בנוסף, חברת ESL, האחראית על הטורניר, הודיעה כי אינה מוכנה לקבל שחקנים אשר מואשמים במכירת משחקים, עד שחברת Valve תחקור את כל השחקנים המעורבים.

זאת אינה הפעם הראשונה בה שחקני CS:GO מואשמים במכירת משחקים, כאשר האירוע הגדול האחרון היה באוגוסט, כאשר 2 קבוצות נמצאו אשמות במכירת משחקים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י