הרשמה

Kitana נחשפת בסרטון חדש של Mortal Kombat X

גלו את שלושת הוריאציות של הדמות הקלאסית

לפני קצת יותר מחודש נחשפו שתי דמויות חדשות ל-Mortal Kombat X, וביניהן Kitana - אחת הדמויות הקלאסיות והאהובות בתולדות הסדרה. כמו Kung Lao שהוכרז לצידה, גם Kitana הצטרפה לקרב ב-Mortal Kombat 2 והופיעה כמעט בכל משחק מאז. בסרטון החדש שהגיע היום לרשת אנו מקבלים הצצה מפי אחד ממפתחי המשחק שבמקרה הוא גם אחד המעריצים הכי גדולים של Kitana בכל הזמנים. בהשוואה לדמויות האחרונות שנחשפו, Kitana נראית כמו אחת הדמויות היותר מוצלחות עד כה ושלושת הוריאציות שלה נראות מועילות ומגוונות.

מצב Royal Storm הוא ההגנתי ביותר של Kitana, ומאפשר לה להסתובב במקום לזמן בלתי מוגבל. במצב זה, הטורנדו מסביב ל-Kitana יכול להחזיר יריות לשולח וכמובן לעשות נזק ליריב במגע. מצב Assassin נראה מעניין במיוחד, ולוקח את Kitana לכיוון הרבה יותר אגרסיבי. היא נהיית יותר מהירה ומקבלת את האפשרות לחסום מכות ולהחזיר במכות נגד. היא יכולה גם להשחיז את המניפות הקטלניות שלה ולקבל נזק גבוה יותר לזמן מוגבל. מצב Mournful הוא בעצם מחווה ל-Jade, דמות שלא תופיע ב-Mortal Kombat X כי לפי העלילה היא מתה. כעת Kitana ממשיכה את דרכה של Jade כולל השימוש במטה ובבומרנגים וכל התרגילים שמגיעים איתם.

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:21 25.02.2015 | barel140 barel140

    נראה טוב. אבל מזתומרת JADE לא תופיע כי לפי העלילה היא מתה?
    כמעט כולם מתו שם. כולל KITANA. מקווה שגם JADE תיהיה וגם TANYA

  2. 2

       | פורסם ע"י