הרשמה

Overwatch חושף שתי דמויות, הבטא מגיעה בסתיו

משחק היריות של Blizzard מתחיל לרקום עור וגידים

משחק היריות התחרותי Overwatch הוא הזכיון הכי מסקרן של Blizzard בימים אלה, ולמזלנו נראה שנוכל לנסות אותו עוד במהלך השנה. למי שעדיין לא מכיר, Overwatch הוא זכיון חדש לגמרי של Blizzard שלא קשור בשום צורה לזכיונות האחרים: Starcraft, Warcraft או DIablo. המשחק יביא איתו קרבות של 6 נגד 6, ויתמקד על שיתוף פעולה בין השחקנים.

בכנס PAX East שנערך במהלך סוף השבוע, Blizzard חשפה שתי דמויות חדשות ואת נחיתת הבטא של המשחק בסתיו הקרוב (אוקטובר-דצמבר). אז ללא עיכובים נוספים, בואו נכיר את הדמות הראשונה שנחשפה: האקדוחן מקרי (McCree) הוא פורע חוק שנלחם עבור שלום וצדק. החוקים היחידים שמעניינים אותו הם אלה שהוא המציא, ובקרב הוא יעדיף לתפוס מרחק ולפגוע במטרות שלו בדיוק מירבי. האקדח שלו נראה כמו אחד הנשקים היותר מדויקים במשחק, והיכולת האולטימטיבית שלו מאפשרת לו להיכנס לריכוז ולירות בכל המטרות על המסך מבלי שיש להן הזדמנות להגיב.

הדמות השניה שנחשפה היא זאריה (Zarya), לוחמת משוריינת עם רובה חלקיקים עוצמתי. בתור אחת הנשים החזקות בעולם, זאריה הקריבה הרבה מחייה כדי להגן על החברים, המשפחה והמולדת ממלחמה. בקרב היא משתמשת ברובה החלקיקים הנאמן שלה, שיכול לירות לייזר רציף או כדורי אנרגיה שמתנהגים כמו רימונים (נעים ברשת וגורמים לנזק על פני טווח מסוים). זאריה יכולה גם להפעיל מגן כוח על עצמה או על אחד מחברי הקבוצה, והיכולת האולטימטיבית שלה יוצרת מעין חור שחור ששואב את כל האויבים לאותה הנקודה. לא נראה שהיכולת הזו עושה הרבה נזק, ולכן היא תצטרך חברי קבוצה קרובים שיוכלו לנצל את ההזדמנות ולעשות כמה שיותר נזק לכל השחקנים ש"נשאבו" פנימה.

מה דעתכם על Overwatch עד כה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י