הרשמה

Rock Band 4 הוכרז ל-PS4 ו-Xbox One!

אל תשכחו איפה שמעתם על זה קודם!

עברו שבועיים מאז שסיפרנו לכם על שובה של הגיטרה מפלסטיק: הקאמבק של משחקי המוזיקה Guitar Hero ו-Rock Band, והנה זה קרה! המפתחת Harmonix הכריזה במהלך כנס PAX East על Rock Band 4 עבור ה-Xbox One וה-PS4. החברה איחדה כוחות עם יצרנית אביזרי הגיימינג Mad Catz כדי להביא לשוק סט חדש של "כלי נגינה" המותאמים ל-Xbox One וה-PS4, וכמו בגרסאות הקודמות נוכל לרכוש את המשחק בגרסת הדיסק בלבד, גרסאת הדיסק+גיטרה ובגרסאת ה"להקה" הכוללת ערכת תופים, גיטרה ומיקרופון. כל הכלים כמובן יעבדו אלחוטית ולא ידרשו כבלים. ומה עם הכלים שרכשתם בעבר לקונסולות הדור הקודם? עדיין אין פתרון קונקרטי, אך המפתחת הבטיחה שהיא מנסה לגרום לזה לקרות. כידוע, בקרי קונסולות הדור הקודם (Xbox 360 ו-PS3) אינם מתאימים לאלה של הדור הנוכחי (Xbox One ו-PS4 בהתאמה) ולכן יצטרכו לחשוב על פתרון יצירתי.

מעבר למהמורה הקטנה הזאת, Rock Band 4 ייראה מאוד אטרקטיבי עבור מי שכבר רכש תכנים למשחקים הקודמים: חוץ מאוסף השירים שיגיע על הדיסק, המשחק יתמוך בכל 2186 השירים שיצאו בעבר במשחקי Rock Band, ואם רכשתם חלק מהשירים האלה - הם יהיו שלכם בחינם ב-Rock Band 4. המשחק יגיע עם "מאות שירים" שלא נכללו במשחקים הקודמים ונוכל להוסיף לאוסף.

למטה תוכלו לראות סרטון "מאחורי הקלעים" עם מפתחי המשחק. לא תראו כאן משחקיות אבל כן תוכלו לראות קבוצה מאוד נלהבת של מפתחים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י