הרשמה

המפיצה של Cities: Skylines לא מודאגת מפיראטים

"חוויה טובה בהרבה למי שמשלם על המשחק"

משחק הסימולטור בנית-ערים Cities: Skylines הגיע החודש בסערה והוכרז באופן כמעט מיידי לממשיך דרכה הלא-רשמי של סדרת Sim City. המשחק הפך להצלחה בקרב המבקרים והצרכנים כאחד, אך כעת מפיצה Paradox צריכה להתמודד עם בעיה אחרת לגמרי: הפסדים כספיים עקב הורדות לא חוקיות של המשחק. בניגוד למשחקים כמו The Talos Principle שהתמודדו עם פיראטים בעזרת "הגנה" מיוחדת בתוך המשחק, האסטרטגיה של Paradox קצת שונה.

בציוץ שפירסם שאמס ג'ורג'ני (Shams Jorjani) מ-Paradox, הוא הכיר בעליה החדה של העותקים הלא-חוקיים של המשחק אך שם את מבטחיו בעדכונים והתכנים שיתווספו כל הזמן לגרסת ה-Steam, וכמובן לא שכח את קהילת המודים שכבר התחילה לעבוד במרץ על תכנים מיוחדים - אותם תוכלו להוריד בקלות דרך Steamworks. בציוץ אחר הוא הוסיף: "זה הכל עניין של להציע שירות טוב יותר. ככה אנחנו מפילים את הפיראטיות. על ידי הפיכת החוויה בתשלום לטובה בהרבה".

ואכן, כאשר מורידים משחק זה הרבה יותר קשה ליהנות מעדכונים ותוכן נוסף. במקרה הטוב ביותר זה מגיע באיחור של כמה ימים ודורש מידה של התעסקות והתקנה, ובמקרה הרע העדכונים פשוט לא מגיעים למי שהוריד את המשחק באופן לא חוקי.

אז מה דעתכם - האם הגישה הזו באמת תביא לירידה בפיראטיות או שיש לנקוט באמצעים יותר קיצוניים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:37 16.03.2015 | ImPact Design ImPact Design

    Steamworks? אוליי Steam Workshop.

    guys c'mon...

  2. 2

       | פורסם ע"י