הרשמה

נינטנדו הכריזה על ה-NX, לא לגמרי הסבירה מה זה

קונסולת משחקים חדשה לצד ה-Wii U וה-3DS

לפני יותר משנה נחשפו תוכניות אפשריות של נינטנדו לזוג קונסולות חדש, שיחליף את ה-Wii U וה-3DS ויגיע עם חומרה עוצמתית מספיק בשביל להשאיר את ה-PS Vita, ה-Xbox One וה-PS4 מאחור. אולם, היום הגיעה הכרזה אפילו יותר מסקרנת מנינטנדו שלא מתייחסת ל-Wii U או ל-3DS אלא לקונסולת משחקים נוספת שתושק לצידן. עדיין לא ברור איך תעבוד או תיראה קונסולת ה-NX (שם זמני), אבל נראה שהיא לא מיועדת להחליף את הקונסולות האחרות.

במצגת שנערכה אתמול למשקיעים על ידי מנכ"ל נינטנדו סאטורו איוואטה (Satoru Iwata), החברה הכריזה על שיתוף פעולה טרי עם חברת המובייל DeNA, שצפוי להביא תכנים של נינטנדו למגוון פלטפורמות כולל מכשירי מובייל (סמארטפונים וטאבלטים). עדיין לא ברור אילו תכנים אלה יהיו בדיוק, ומידע נוסף צפוי להגיע במהלך החודשים הקרובים.

שיתוף הפעולה עם DeNA כנראה קשור באיזושהי צורה לקונסולה החדשה NX, אבל נינטנדו נשארה מאוד מסתורית בנושא: "כהוכחה שנינטנדו שומרת על רמת התלהבות גבוהה בתעשיית מערכות הגיימינג היעודיות, הרשו לי לאשר שנינטנדו מפתחת כרגע מערכת גיימינג ייעודית עם קונספט חדש לגמרי תחת השם הזמני NX", אמר איוואטה. "עדיין מוקדם להרחיב על פרטי הפרוייקט, אבל אנו מקווים לחלוק עוד מידע בשנה הקרובה".

אז מהי בדיוק קונסולת ה-NX? אם אתם שואלים אותנו, מדובר על מיקרו-קונסולה שתישען על הזרמת תכנים עם דגש על "בידור" ולא רק גיימינג. בצורה זו, היא אף תוכל לתמוך במשחקי AAA שבדרך כלל לא מופיעים בקונסולות של נינטנדו כמו The Witcher 3 ו-Batman Arkham Knight. זהו כמובן רק הניחוש שלנו, אתם מוזמנים לזרוק את שלכם בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י